• Gabriela11

BIM JANUARI 2018

Behöver HJÄLP tjejer!

Hade ÄL den 27:e december och efter några dagar kände jag några graviditetssymptomer! Tog en CB tidigt test igår ( första urinet ) och fick en jätte svagt POSITIVT resultat. ( bifogar bilder ) .

Idag tog en Apoteket gravtest ( EJ första urinet ) och det var NEG. Tänkte kanske är lite för tidigt, men kan inte hålla mig girls! Vill gärna bli gravid!

Help a girl out PLS!!

• Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-01-11 12:34:03 följande:

Grattis till alla ni som plussat <3

Idag har mina bröst svullnat rejält? Alltså minst 1 storlek... både jag och mim sambo var i chock imorse haha. Även väldigt ont i de. Jag har bim 17e.. hade äl i slutet av december. Kan detta vara ett symptom? Nåhon som haft liknande? Jag får aldrig detta innan mens...

Jag har likadånt! Hade äl den 27e december. Fick en svag positiv resultat så nu väntar jag lite till o testa igen.
  • Gabriela11
    Airmos skrev 2018-01-11 13:50:54 följande:

Spännande! Håller tummarna! När är BIM för dig? 

Igår! För 30 min sen fick jag lite rosa flytningar när jag var på toa. Vad ska jag tro? Är jag gravid eller inte??
  • Gabriela11
    Entriss skrev 2018-01-11 14:47:14 följande:

Om strecket är blått och inte grått är det nog positivt. 

Men kan ju vara tidigt missfall på g om du fått flytningar nu. Hoppas inte!!

Den var blått, fast på bilden har jag nån filter så man kan se strecket bättre. Hoppas inte heller!! Har fått missfall i september också :(

Ska testa igen imorgon bitti
  • Gabriela11
    ampjot skrev 2018-01-11 15:10:04 följande:

Svårt att se. Bilden är för mörk eller skuggat ljus för att tolka skulle jag säga.

• Gabriela11

Jag har fått min mens inatt tjejer! :( Nästa månad kanske . Lycka till och håller tummarna för er!! Puss

• Gabriela11
    Woohooo skrev 2018-01-12 13:17:57 följande:

Åh vad synd. Jag håller tummarna för dig nästa månad! :)

Tack så mycket! Det är första gången vi försökte sen jag hade fått missfall i september! Hoppas det kommer bli en BIM Februari 2018 tråd hihi ????
  • Gabriela11
    MammaMia1012 skrev 2018-01-12 14:17:46 följande:

Trist med mensen håller tummarna för nästa försök! Det finns redan en tråd för Februari

Tack för info! Kommer hit några gånger om dagen o läser. Är nifiken hur gickte för dom andra tjejerna här!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018