• levisen

BIM JANUARI 2018

Hoppar in ! Första barnet som planeras. 27 år. ÄL+4 idag. BIM 20e!

Ska göra första testet 16-17e. Ska bli så spännande. En vilja av stål att lyckas på första försöket :D

• levisen
    josgos skrev 2018-01-10 09:03:02 följande:

Godmorgon!!

Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!

<3

Grattis!! Va roligt :D hoppas kunna joina med ett plus om exakt en vecka :D ! Också intresserad om du känt av några symptom !
  • levisen
    Airmos skrev 2018-01-10 13:10:29 följande:

Ska vi göra en {#emotions_dlg.flower}BIM lista{#emotions_dlg.flower} och Plus lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?Skrattande

BIM 20e, ska testa 17e om en vecka :D
  • levisen
    Lucifer91 skrev 2018-01-10 14:12:20 följande:

Ni som har BIM den 21-23/1 när kommer ni testa? Kommer ni vänta till BIM? :D lycka till alla i listan

Jag tänkte hålla mig till den 17e :D ! Dudå?
  • levisen

Jag måste fråga er andra. Jag blev gravid en gång för några år sedan som tyvärr inte slutade bra. Mitt största symptom under tidig graviditet var en väldigt pulserande känsla i magen.

Jag har det nu också. Vågar inte hoppas för mycket. Men jag har läst igenom många symptom och har inte hittills hittat någon som beskrivit liknande symptom.

Någon som känt detta under en annan graviditet?

• levisen
    Ronjaelley skrev 2018-01-13 13:05:50 följande:

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??

Jag har 7 dagar kvar till bim!

Jag har haft lite olika symptom. Orkeslöshet, pulserande känsla i magen på kvällarna mest och en sjukt svullen mage! Dudå ? :)
  • levisen

BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(

Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.

Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +

• levisen
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:31:42 följande:
    Inbillar mig säkert symptom för att man vill det så gärna men har haft molvärk till och från i en vecka, väldigt svullen mage sen förra veckan, väldigt trött, fryser ofta och lättirriterad. Vet inte om det är ett symptom men min puls har blivit högre och jag känner hur det nästan dunkar i kroppen när jag ligger ner.

Du då? När tänker du testa?
    Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p

Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.

Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"

Scitzo med andra ord ;) !
  • levisen
    Anonym Överraskad skrev 2018-01-18 09:58:41 följande:

Vill bara ge er alla som testar negativt nära BIM ett litet hopp. Jag testade negativt på BIM -3 med Clear Blue digital (trodde då att jag inte var gravid eftersom det står att 90% av de som testar då får ett korrekt svar). Trodde bara jag var skengravid med symptom som molvärk, skum smärta i brösten och så vidare. Testade på BIM bara för att jag ändå hade ett test hemma och det visade positivt.
    En liten chock när vi liksom utgått från att det inte var något.
    Till saken hör att det inte alls var planerat utan ett "hoppsan" och "vad är oddsen att det tar sig på en gång"?

Tack för hoppet! Grattis !!! :)

Jag testade nyss BIM - 2 med CB digital. Negativt :( kommer inte ta nåt test förrän BIM+3 om inte mensen kommit ännu.

Man får fortsätta hoppas. Min kropp är helkonstig med svullen mage, extrem trötthet, sjukdomskänsla, pulserande mage osv osv. Brösten kan jag inte riktigt avgöra då jag gjorde operation i somras och det har varit ömt sen dess.
  • levisen
    Laes90 skrev 2018-01-18 14:37:56 följande:

Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.

Vad tolkar ni det som?

Hur ser man bilder som man postat :D är inne på mobilappen ?
  • levisen

Tyvärr kom mensen BIM-1 för min del. Klart besviken men det var första försöket :) ! Har ju känt en rad symptom men det lurades ordentligt. Får ge det lite tid. Grattis till er andra <3 !!

Svar på tråden BIM JANUARI 2018