Inlägg från: Norrlandsbruden |Visa alla inlägg
  • Norrlandsbruden

BIM JANUARI 2018

Airmos skrev 2018-01-17 12:09:44 följande:
    Hej, jag är också 30 och jag och min sambo har också just börjat försöka. Hade ÄL 7-8 jan och BIM 22/1. Så precis samma som dig. Har också haft en molande värk i nedre delen av magen (mitten oftast) sedan någon dag efter ÄL. Värken är mer och mindre intensiv men relativt konstant ända sen dess. Har också mått illa en del, mest på kvällar. Burkar bara ha mensvärk dagen innan eller dagen då mensen kommer, så det här är något nytt. Vågar såklart inte hoppas, men det är något som inte känns helt som vanligt i alla fall. 
    Jag planerar nog också att testa till helgen, men har ett CB early test så jag kanske inte klarar av att hålla mig. Håller tummarna för oss! :D
    Vad kul att vi har samma ålder och datum! Låter som om våra symptom också stämmer överens :)

Jag har också köpt ett par early-test som jag funderar på att ta imorgon, då är det ju äl +11. Känns som om man inte borde hoppas men tänker att jag nog kommer bli lika besviken även om jag hoppas! Det här är iaf de långsammaste dagarna jag varit med om..

Håller tummarna för + för oss och alla andra som kämpar!
  • Norrlandsbruden

Testade med cb early idag bim -5 och äl +11 - negativt :( Stirrade mig typ blind på rutan där strecket ska komma men nada. 

Har dock fortfarande höjd temp (brukar ligga på runt 36.60 mellan äl och mens och nu har jag legat på 36.80 i en vecka). HOPPAS!

• Norrlandsbruden
    Airmos skrev 2018-01-18 08:45:27 följande:
    God morgon! Jag testade också imorse med cb early. ÄL+10, BIM-4 och det var Negativt. Ingen tillstymmelse till streck rutan och vill inte börja inbilla mig något. Tråkigt men vet ju att det är lite tidigt..

När tänker du testa nästa gång?
    Nej antar att det är för tidigt, men man är ju så ivrig! :) Känns som om jag väntat i en månad typ.

Jag tror jag testar på lördag nästa gång! Du då? 
  • Norrlandsbruden
    norrland91 skrev 2018-01-18 09:09:12 följande:

Testade imorse bim -2 eller 3. Negativt. Såå besviken när jag verkligen känt symtom (säkert inbillat mig för jag vill så mkt.) Usch vad deppig jag blev nu. Tiden går ju såå sakta en ägglossning när man vill bli gravid känns som ett år ungefär.

Håller tummarna för er andra!!

Ge inte upp! Det är troligtvis för tidigt. När jag läser bakåt i trådar så verkar de flesta plussa bim + ett antal dagar ju :)
  • Norrlandsbruden
    Anonym Överraskad skrev 2018-01-18 09:58:41 följande:

Vill bara ge er alla som testar negativt nära BIM ett litet hopp. Jag testade negativt på BIM -3 med Clear Blue digital (trodde då att jag inte var gravid eftersom det står att 90% av de som testar då får ett korrekt svar). Trodde bara jag var skengravid med symptom som molvärk, skum smärta i brösten och så vidare. Testade på BIM bara för att jag ändå hade ett test hemma och det visade positivt.
    En liten chock när vi liksom utgått från att det inte var något.
    Till saken hör att det inte alls var planerat utan ett "hoppsan" och "vad är oddsen att det tar sig på en gång"?

Å, vad kul att höra! Det ger hopp :)
  • Norrlandsbruden
    Airmos skrev 2018-01-18 09:41:41 följande:
    Ja kanske lördag, eller söndag om jag lyckas hålla mig. Ju närmre BIM man kommer nu desto mer besviken kommer man bli om det blir negativt. Orkar inte vänta. Tar du ett cb early då med?
    Japp, det blir cb early. Cb har funkat bäst för mig (det enda märke som hittat min äl)
  • Norrlandsbruden

Jag hade lite bruna flytningar igår kväll och fick min mens nu imorse, så hoppar över till februaritråden. Lycka till alla ni andra! Hoppas att ni får plus som fortfarande väntar :)

Svar på tråden BIM JANUARI 2018