BIM JANUARI 2018
Airmos skrev 2018-01-17 12:09:44 följande:
Hej, jag är också 30 och jag och min sambo har också just börjat försöka. Hade ÄL 7-8 jan och BIM 22/1. Så precis samma som dig. Har också haft en molande värk i nedre delen av magen (mitten oftast) sedan någon dag efter ÄL. Värken är mer och mindre intensiv men relativt konstant ända sen dess. Har också mått illa en del, mest på kvällar. Burkar bara ha mensvärk dagen innan eller dagen då mensen kommer, så det här är något nytt. Vågar såklart inte hoppas, men det är något som inte känns helt som vanligt i alla fall.
Jag planerar nog också att testa till helgen, men har ett CB early test så jag kanske inte klarar av att hålla mig. Håller tummarna för oss! :D
Vad kul att vi har samma ålder och datum! Låter som om våra symptom också stämmer överens :)
Jag har också köpt ett par early-test som jag funderar på att ta imorgon, då är det ju äl +11. Känns som om man inte borde hoppas men tänker att jag nog kommer bli lika besviken även om jag hoppas! Det här är iaf de långsammaste dagarna jag varit med om..
Håller tummarna för + för oss och alla andra som kämpar!