• GerCho

BIM JANUARI 2018

Lucifer91 skrev 2018-01-10 14:12:20 följande:

Ni som har BIM den 21-23/1 när kommer ni testa? Kommer ni vänta till BIM? :D lycka till alla i listan

Jag har BIM den 21:e. Tänkte försöka hålla mig till BIM men har köpt Predictor early och 2 CB med veckoindikator så jag litar inte riktigt på mig :) Men tänker i alla fall vänta och testa på fredag 19/1 då jag börjar jobba på eftermiddagen. Du då?
  • GerCho
    Lucifer91 skrev 2018-01-10 17:06:17 följande:

Jag har ingen aning, ska försöka hålla mig till BIM Hahaha men blir kanske innan :)

Jag tempar med NC så tänker testa på BIM-2 om tempen håller sig hög.
  • GerCho
    Lucifer91 skrev 2018-01-10 19:22:52 följande:

Beklagar :/ jag är inte gravid (än, va jag vet) men ja jag ville endå skriva, jag va i kontakt led barnmorska om va man bör ta för just extra tillskott, hon poängterade folsyra, både innan graviditet och under början av graviditeten, (tror de va till v12 om jag inte minns fel) när jag sen va på apoteket ville jag höra om apotekaren sa något annat, men båda dom där sa att folsyra va att rekommendera..

så de tar jag iallafall nu! Lycka till o framtiden, hoppas du plussat snart! :)

Jag är apotekare och själv försöker jag bli gravid sen maj 2016 (MA i augusti 2016). Jag har tagit folsyra hela tiden men senaste 3 månaderna tar jag Natalben Gravid. Den innehåller vitaminer och mineraler (bl a folsyra) och även Omega 3 (jag äter inte fisk så det behövs).

Jag har provat alla möjliga vitaminer :))) Hittar inte någon stor skillnad :) Men tycker att det bra att ta åtminstone folsyra när man börjar försöka.
  • GerCho

Här är också mensen på gång :( BIM +1 enligt NC.

Jag kände inga pms symtom förutom ömma bröst och hade så stora förhoppningar men i morse gick tempen ner under cover linjen och kom lite bruna flytningar och sen kom mens smärtan...

Och nu blir det minst 2 månaders uppehåll från bebisgörandet eftersom jag ska laser operation av ena ögat i slutet av mars och jag får inte göra det om jag är gravid...

Förlåt för deppigt inlägg men jag behövde skriva av mig. Lycka till till er som inte har fått mens än. Hoppas på många fina plus i slutet av månaden :)

• GerCho
    carnations skrev 2018-01-21 18:59:44 följande:

Tråkigt för dig. Hoppas operationen går bra och lycka till när du får försöka igen!

Tack snälla du <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018