• mucklis

BIM JANUARI 2018

Woohooo skrev 2018-01-12 16:12:34 följande:

Haha, tydligen gick det inte att göra citationstecken, det blev frågetecken. Jag tycker FL är lite knasigt ibland! Det jag försökte säga var att jag haft en typ knådande känsla i magen. :)

Sorry! Råkade ogilla ditt inlägg och mobilen vill inte ta bort det haha. Var inte meningen
  • mucklis

Tänkte hoppa in här :) har bim 27/1. Hade ägglossning den 12:e om jag inte räknat helt fel. Den 17:e fick jag rosa flytningar. Igår fick jag som en "grynig" brun/röd blödning, som en väldigt sparsam mensblödning. Kom dock bara när jag var på toa. Tog på binda men kom endast ett par droppar. Idag har jag endast rosa/bruna flytningar. Har haft lite molvärk men inga andra symptom direkt. Brösten är lite ömma men det brukar de vara från ägglossning och tills mensen börjar. Kan det vara en nidblödning jag upplever? Någon mer som har erfarenhet av detta?

• mucklis
    Basbos skrev 2018-01-19 11:29:27 följande:

Ska bli kul att följas åt då vi har BIM samtidigt :D Hoppas det är nidblödning, brukar du få mens tidigare än väntat? 

Jaså? Kul! :) nej, brukar ha ganska exakt på dagen annars. Aldrig haft något liknande innan. Har di några grav. Symtom? Jag känner ingenting förutom lite ömma bröst då.
  • mucklis
    Basbos skrev 2018-01-19 12:07:29 följande:

okej, spännande. nej inga symptom förutom "mensvärk" och typ att min kropp är lite varmare, men är rädd för att jag kan vara skengravid då jag läst så mycket om olika symptom. 

Ja, lätt att man inbillar dig när man letar efter symptom haha. Vi får helt enkelt vänta tills bim och testa :)
  • mucklis

Åh! Blir så irriterad. Har ju häften blödning på ca 3 dagar. Slutade få bruna flytningar igår men nu kom det en brunröd liten blödningen igen... inte helt rött blöd men ingen flytning heller... vad händer? :( ska ha mensen den 27:e. Blir så trött på min kropp...

• mucklis

Har bim den 27:e. Och har sedan den 17:e haft rosa/bruna flytningar. Det slutade i förrgår men igårkväll fick jag vattniga rosa flytningar igen. Trodde först att det kanske kunde vara en nidblödning men det har hållt på i 5 dagar till och från plus molande värk och nu ömma bröst. Blir så förvirrad :/ har aldrig haft mellanblödningar men det verkar vara i längsta laget för en nidblödning?

• mucklis
    A1610 skrev 2018-01-22 14:16:33 följande:

Jag har liknande händelse denna månad. Aldrig haft mellanblödningar. Alltid regelbunden mens +/- 1-2 dagar. Denna månad fick jag rosa flytningar på ÄL +4, vilket är i tidigaste laget för en nidis (10 dagar till bim). Det rosa över gick till mensblod i 2 dagar, fast mycket mindre än mens. Under tiden hade jag som mensvärk. Nu är jag på Bim -3 men har inga symptom, inga mol, inget. Så vete fasiken vad detta var. Det höll på i ca 5 dagar.

Vad säger din magkänsla om dig själv? Hur långt har du till Bim?

Ok, konstigt när kroppen håller på så. Det står olika om nidblödningar på alla sidor. Vissa har en rosa flytning, andra i ett par dagar och vissa har haft som en kortare mens, tycker inte att jag blivit klokare alls. Det låter ju konstigt att din kropp helt plötsligt skulle bete sig så när det aldrig hänt tidigare. Har du testat?

Jag vet inte, känns ju som att något är annorlunda iom att detta inte skett tidigare. Har bim på lördag så om 5 dagar.
  • mucklis
    Nolix skrev 2018-01-22 15:23:45 följande:

Var in till sambon på hennes jobb och passade på att fråga om det hade hänt något mer i trosan men det var den lilla bruna flytningen bara. Nu känner hon inte ens någon mensvärk, och det brukar hon ha dagen innan och samma dag hon får mens. Ganska rejäl värk också! Någon mer som varit med om det? Jag har ju ingen aning då jag inte kan uppleva något av det på det sättet, haha.

Jag har bruna flytningar och molvärk, haft i 5 dagar nu och förväntar att mensen ska komma den 27:e.. kan inte ge råd då jag är lika förvirrad över detta dom ni haha. Men upplever liknande iaf.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018