• Litenoliv92

BIM JANUARI 2018

Hej alla,

Hade BIM i november 2017 och blev gravid, vi var överlyckliga. Men tyvärr slutade det i en MA (embryot dog i vecka 7 men kom inte ut förrän vecka 10...) blödde konstant i 2 veckor och mådde skit, men samtidigt kände vi båda att vi ville försöka igen och tror att 2018 blir vårat år. Eftersom jag inte har haft någon mens sedan missfallet vet jag inte vilket datum vi ska räkna från men jag hade en tydlig ägglossning i lördags så jag tror att BIM kan inträffa runt den 26/1. Är det någon mer i gruppen som har BIM den dagen? Så spännande att kunna följas åt!

• Litenoliv92
    Laes90 skrev 2018-01-18 14:37:56 följande:

Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.

Vad tolkar ni det som?

Det är helt klart positivt! Grattis!
  • Litenoliv92
    Lisan101 skrev 2018-01-22 12:38:53 följande:

Hej!

Hoppar också in här. Har bim på söndag den 28/1.

Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.

Någon som känner igen sig?

Grattis till er som plussat! ??

Samma här! Jag har BIM den 27/1 och känner precis samma symtom, molande värk i höger äggstock (som en stickande känsla) och känner att något är annorlunda! Var så otålig att jag tog ett grav-test imorse och kunde precis (om man spänner blicken) ana två streck...När ska du testa nästa gång? Håller tummarna för att det är vår tur denna månad!
  • Litenoliv92

Ge inte upp ni som har fått bruna flytningar! Det kan vara en nidations-blödning! De kan komma mellan 7-14 dagar efter ägglossningen. Är så förvirrad idag :( har alla gravid-symtom man kan ha känns det som, förutom illamående...men ännu inget plus på stickan :( eftersom jag inte haft någon mens sedan MA den 15 december 2017 är BIM osäkert, trodde det var på lördag den 27/1 men kan ha fel. Vaknade idag med bruna blodfläckar i trosorna och tänkte direkt att mensen har börjat, men den är inte lika rik som min vanliga mens och den är rost-brun (vanlig mens brukar vara röd). Åh! Så skönt att man kan få skriva av sig i den här fina gruppen! Håller tummarna för er andra och ge inte upp än! <3

Svar på tråden BIM JANUARI 2018