• Jeex

BIM JANUARI 2018

Tänkte hoppa in här efter att läst ikapp alla sidor.

Tog ut min p-stav i september efter jag fick ett x i v.8 (hade ingen aning om att jag var gravid)

Fick åka akut med ambulans natten mot 15/8-17 och blev opererad där min högra äggledare togs bort.

Använder mig av NC och äl-tester. Beräknad äl 18/1 och BIM 4/2.

Eftersom det kändes bäst för oss att gå efter rekommendationerna och vänta 3-4 mensperioder så är det här nu första månaden med seriösa mätningar och ett försök på att kanske bli gravida :)

Vi hade egentligen tänkt vänta 1-2 åt till innan vi börja. Men oj vad längtan efter barn slog till efter vårt x.

• Jeex
    Sunshine4life skrev 2018-01-04 10:56:07 följande:

Hej! Läst lite i tråden här och slogs av systerskapet och peppen. Jag och min kille har började försöka för första gången nu vid nyår. Hade ÄL 31a (med BIM 15/1) så är ju väldigt tidigt än att veta. Har två olika: "P Tracker light" och "Flo" men de visar olika ÄL-dagar. Gissar att det är för att folk har olika långa cykler. Ni som använder appar, vilken mens/ägglossningsapp använder ni?

Använder mig av FF och NC :)
  • Jeex
    Lucifer91 skrev 2018-01-22 18:24:26 följande:

Är de någon som vet om de finns en BIM FEBRUARI 2018 tråd eller ska man kanske starta den :D

Det finns det. Den heter BIM februari :)
  • Jeex
    Lucille skrev 2018-01-25 14:16:41 följande:

Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.

Gissningsvis är det sannolikt att du inte är gravid. Som sagt är det fortfarande en gissning. Det är det vi gör här inne, gissar, spekulerar och peppar :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018