• stoppsign

BIM JANUARI 2018

Hade ägglossning 6/1 och hade sex med sambon varannan dag under min fertila "period. Har försökt i 15 månader nu och håller verkligen tummarna nu att det tagit sig. Har BIM 19 januari ?

• stoppsign

Jag har med nojjat över det där och själv har jag googlat en miljard gånger eftersom det är några månader man hoppats fast det inte gått. Varannan dag har jag kommit fram till att då kan man fortfarande ha ett nyttigt och bättre sexliv än att köra järnet varje dag för produktionens skull...typ! Sen har jag ju fått för mig att gubbarna är 100% bättre. Allt handlar nog som sagt om bra tajming...????..eller något...

• stoppsign

Är på BIM-1 och vet inte riktigt hur det här går :) Tänker inte testa mig tills det att mensen inte dyker upp, så fortfarande finns det en chans :)

• stoppsign

Är idag på BIM+4 och ingen mens i sikte. gjorde ett test nyss och det var negativt. Det är många som skriver att "min mens är aldrig sen" och man fortsätter att hoppas & det är väll lite den tanke gången jag går i med eftersom min mens som sagt alltid är prickad. Så fortsätter att hålla tummarna för att mensen inte ska dyka upp och att man kanske får ett sent plus. Vi får se :)

Svar på tråden BIM JANUARI 2018