BIM JANUARI 2018
Shit vad många som plussat nu, Gud så roligt! Stort grattis till er alla! Har vi uppdaterat BIM listan? Kul att se utvecklingen!
Shit vad många som plussat nu, Gud så roligt! Stort grattis till er alla! Har vi uppdaterat BIM listan? Kul att se utvecklingen!
Tack så mycket! Det är första gången vi försökte sen jag hade fått missfall i september! Hoppas det kommer bli en BIM Februari 2018 tråd hihi ????
Jahapp och där kom mensen.... :/
Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
Det ser ut så <3 när mitt visade så , köpte jag ett digital för då får man svart på vitt !
[quote=78373099][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:[/quote-nick]Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
sådär såg mina test ut när jag plussade innan bim. Så tror faktiskt du plussat! :D grattis!
Jag ser! Grattis, underbart <3
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Stort grattis :)
Åh va kul! Grattis!
Stort grattis! Ja det är verkligen många som plussat i denna tråden!
Hej alla,
Måste bara skriva av mig! BIM -5 nu och inte en enda liten gnutta känsla av att jag skulle vara gravid. : (
8e försöket nu så börjat tappa hoppet! Det var 11 år sen jag var gravid sist (har 1 barn med en annan) så minns knappt hur det var men lite känningar borde man väl få tycker jag.... längtar ju sååå! Aja, får väl ha lite tålamod... Den som väntar på nåt gott....
Grattis till alla som plussat! : )
Tack<3 Ja jag får nog ha lite tålamod, och man kanske inte ska skrika efter för mycket för då kommer det väl som en käftsmäll istället med symptom om det blir något....
Hej tjejer! Nu har jag gjort digitalt test och visade positivt! Sååå glad (fast man inte vågar hoppas för mycket, allt kan ju hända) :D var bara tvubgen att dela med mig men någon hihi mer än min sambo;)
YES!!! Plus!!!
Med ett digitalt dessutom :D