BIM JANUARI 2018
Var precis på gyn och hab sa att allting såg superbra ut och att det inte kommer vara några problem för mig att bli gravid. Tack och lov. Han sa även att min slemhinna var tjock vilket var bra. Varför är det bra? Vet någon? Kram
Var precis på gyn och hab sa att allting såg superbra ut och att det inte kommer vara några problem för mig att bli gravid. Tack och lov. Han sa även att min slemhinna var tjock vilket var bra. Varför är det bra? Vet någon? Kram
Aha tack för det! vad bra! Jag har dock redan haft ägglossning för drygt 3-5 dagar sedan. Är den tjock även efteråt då? Samma under hela cykeln? :)
Har BiM i veckan. Typ onsdag eller kanske torsdag. Tempar o tempen var lite märklig denna cykel. Testa i morse för igår så blev jag så bombsäker på att jag var gravid igen för det kändes som i oktober/november/december när jag var gravid o sen fick missfall. Men testet var så blankt det kan vara. Så fick jag tempsänkning imorse o tänkte efter testet att nu var det kört. Men så börja brösten, som redan är ömma eftersom de alltid är det innan mens, värka som faan. Kan inte nudda dem!! Detta kan ju vara nåt som blivit efter missfallet eftersom detta blir första mensen sen dess. Vem vet?! Fick iaf tillbaka lite hopp!
Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?
Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.
Nu är min mens försenad med ca 3-4 dagar. Har ont i hela kroppen, känner mig allmänt svag och yr emellanåt. Brösten har vuxit massor. Imorgon ska jag testa mig!
Hoppas hoppas på ett plus.....
Förra cykeln som jag blev gravid (sluta i missfall) plussa jag redan på BiM -3/-4. Och idag är det BiM-1/-2 men inget positivt test. Är det nu jag ska inse att det blir inget denna gången? Eller tror ni chansen finns kvar och jag kan vara annorlunda denna gången?
Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?
Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..
Det kan säkerligen variera! Ge inte upp!
Jag började tempa onsdag (3/1). Har fört in historik då jaf fick missfall 13/12.
NC menar att jag borde ha haft äl 1/1. (Bifogar bild). Men när jag tempade gick min temp upp med 0,26 grader 5/1. Bör inte äl ha skett 4/1 då? Eller... bifogar bild på månad och graf!
Jag relaterar! Ska själv testa på fredag. BIM då eller lördag. :O <3
Det är sååå svårt! Jag önskar dig all lycka till!
Jag testade i söndags... hehe. Helt blankt, men det var ju förväntat pga 5-6 dagar innan BIM. :)
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Där kom mensen!
Men tanken på att det är första mensen sen oktober och efter mitt missfall så känns det ändå rätt bra med en mens!
Jag fortsätter hoppas för resten av er som väntar!
Puss på er alla ??