• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-27 10:16:44 följande:
    Har förstått här att kronans early predictor ska vara bättre om du har ett kronan apotek i närheten.. De ska aldrig ge spökstreck som cb tydligen gör. Jag har bara använt cb, och det en gång nu på BIM-4, men fick inget streck alls. Men det verkar ju vara många som får falska streck..
    Jag ska genast googla var mitt närmsta Kronan-apotek ligger! ;) Jag har Lloyds och Cura runt knuten, men har inte riktigt koll på Kronan.. :)
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-27 10:44:11 följande:
    Jag ska genast googla var mitt närmsta Kronan-apotek ligger! ;) Jag har Lloyds och Cura runt knuten, men har inte riktigt koll på Kronan.. :)
    Håller tummarna så hårt för att du ska få positivt besked! Det är ju lite galet hur engagerad man kan bli i det här och i människor som man inte ens vet vad dom heter eller var de bor..! Så mycket känslor och tankar, både upp och ned, som bubblar omkring i kroppen och liksom tar över allting..!
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-27 10:48:21 följande:
    Håller tummarna så hårt för att du ska få positivt besked! Det är ju lite galet hur engagerad man kan bli i det här och i människor som man inte ens vet vad dom heter eller var de bor..! Så mycket känslor och tankar, både upp och ned, som bubblar omkring i kroppen och liksom tar över allting..!
    Haha, eller hur! Men har man ett gemensamt "intresse" så tror jag att det är ganska lätt att bli engagerad i andra personer ;)

Jag pendlar mellan att vara lugnt säker på att jag är gravid och att mitt ägg bara har fäst sent och därför har jag fått negativt, plus att jag ju faktiskt inte nått BIM än till att jag är stensäker på att jag bara inbillat mig allting och att min mens kommer komma vilken sekund som helst. Jag önskar bara att det fanns ett test som kunde säga till mig NU om jag är gravid eller inte :D
  • Airmos
    emmaisson skrev 2018-01-27 07:05:04 följande:

YES!!! Plus!!!

Med ett digitalt dessutom :D

ÅH wow!! Stort grattis!!!
  • Meej
    Milamilis skrev 2018-01-27 10:50:24 följande:
    Haha, eller hur! Men har man ett gemensamt "intresse" så tror jag att det är ganska lätt att bli engagerad i andra personer ;)

Jag pendlar mellan att vara lugnt säker på att jag är gravid och att mitt ägg bara har fäst sent och därför har jag fått negativt, plus att jag ju faktiskt inte nått BIM än till att jag är stensäker på att jag bara inbillat mig allting och att min mens kommer komma vilken sekund som helst. Jag önskar bara att det fanns ett test som kunde säga till mig NU om jag är gravid eller inte :D
    Förstår dig precis!! Håll mig uppdaterad! :)
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-27 10:19:26 följande:

Åh, jag känner med dig. Verkligen.. Håller tummarna för att det ändå kan vara något!

Tack! Såg att jag räknat fel för är egentligen på bim-2-3. Men känner mig inte på något sätt gravid. Ska kanske prova NC nu.
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-27 10:57:38 följande:
    Förstår dig precis!! Håll mig uppdaterad! :)
    Will do! BIM i morgon enligt min app, men min mens har senaste månaderna kommit 1-2 dagar senare än appen sagt - så jag skulle ju lika väl kunna vara på BIM-3 som BIM-1 idag ;) Vi får se vad som händer de kommande dagarna ;)
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-27 11:02:31 följande:
    Tack! Såg att jag räknat fel för är egentligen på bim-2-3. Men känner mig inte på något sätt gravid. Ska kanske prova NC nu.
    Det verkar ju i och för sig vara de som inte alls känner sig gravida som sen visar sig vara det här..! Men annars gillar jag NC och rekommenderar det helt klart. Ska se om jag kan få fram en rabattkod åt dig om det skulle vara aktuellt. Jag skaffade mitt abonnemang med rabatt och det gör ju lite skillnad i vilket fall.
  • FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-27 08:33:41 följande:

Oj vad spännande! Vad var det för test?

Cb early. Därför jag tror det lika gärna kan va spökstreck. Känner mig inte gravid men får väl se. Hoppet är inte helt borta än iaf
  • Meej
    FruBjörk skrev 2018-01-27 11:06:02 följande:
    Cb early. Därför jag tror det lika gärna kan va spökstreck. Känner mig inte gravid men får väl se. Hoppet är inte helt borta än iaf
    Som jag svarade carnations så verkar ju det vara de som inte känner något som sedan plussar.. :) Håller tummarna för det!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018