• Airmos

BIM JANUARI 2018

Lilj3 skrev 2018-01-14 06:42:48 följande:

Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.

Grattiiiis !!!! :) <3
  • Airmos
    98765 skrev 2018-01-12 23:24:26 följande:
    Nej inga symtom vid första. Jag gick länge och väntade på att symtomen för att mens skulle komma, har besvär med kraftig mensvärk i upp till en vecka innan mens, men det uteblev liksom mensen. Tänker att det skulle kunna vara samma nu. Har inga symtom alls, förutom att jag mår ovanligt bra för att ha gått två dagar över beräknad mens. Ingen mens och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Det återstår att se. Den kan ju bara vara sen också!
    Hej, hur har det gått för dig? Nyfiken :)
  • Airmos
    Miniloka skrev 2018-01-14 12:23:12 följande:

Jag har fått två positiva ägglossningstest den här månaden, så har ingen aning om när jag ska ha mens.

Positivt ägglossningstest 1/1 & 12/1

Har inte haft ägglossning på säkert 6 månader och har väldigt oregelbunden mens. Så hoppas hoppas att det tar sig!

Spännande, lycka till!:D
  • Airmos
    A1610 skrev 2018-01-15 12:10:20 följande:

Hej!

Jag fick just rosa på pappret efter att kissat. Är på ÄL + 4. Kan det vara en nidblödning, någon som har erfarenhet av det? Eller är det för tidigt för nid? Har aldrig haft så innan. Inga problem med spottings....

Hej! Hände mig med denna månad runt ÄL. Har aldrig hänt mig innan heller. Läste att det kan ske när ägget lossnar, osäker på om det ev är för tidigt för att vara en nidblödning? Har du några andra symtom?
  • Airmos

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

11/1 stragge + 98765

12/1 Lottch3n + Jagheteralma + LillaMy08

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

17/1 maria1992

18/1 Feliziah + Unknown

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90

20/1 levisen + sofiaaa91

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho + Pasgetti

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations + SugarSugar

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM 7/1)

11/1 Tildurr (BIM 16/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

14/1 Woohooo (Bim 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Airmos

Spännande med er som en plussat nu i dagarna. :) Håller tummarna för oss andra också. När planerar ni som har BIM runt den 21-22 göra era första test?

• Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:18:29 följande:
    Jag har BIM 22/1 och försöker stå ut så länge som möjligt men testar nog till helgen. Du då?
    Jag är otålig, men försöker stå ut till helgen också. :) Har du några symtom?
  • Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:31:42 följande:
    Inbillar mig säkert symptom för att man vill det så gärna men har haft molvärk till och från i en vecka, väldigt svullen mage sen förra veckan, väldigt trött, fryser ofta och lättirriterad. Vet inte om det är ett symptom men min puls har blivit högre och jag känner hur det nästan dunkar i kroppen när jag ligger ner.

Du då? När tänker du testa?
    Såg nu. :) Spännande. Jag har också molvärk sen några dagar efter ÄL. Känner mig också svullen. Men det är svårt att veta när man inte varit gravid förr och att det är så individuellt. Jag håller tummarna helt enkelt och det blir som det blir. 
  • Airmos
    tossaliten skrev 2018-01-16 22:49:11 följande:

BIM i morgon men rätt övertygad om att jag inte är gravid. Tror tyvärr inte vi prickade rätt denna månad...men ingen känsla för mens än iaf. Det enda som ev är annorlunda är otroligt ?bubblig? i magen, inte gasig alltså utan mer som magen låter när man är tokhungrig. Sedan som stickningar eller ?bränner? i brösten, främst som bröstvårtorna...men aldrig hört som gravidsymtom haha

Nä inväntar mens i morgon eller torsdag!!

Jag håller tummarna för dig i alla fall! :)
  • Airmos
    Norrlandsbrud skrev 2018-01-17 10:04:32 följande:

Är på ny på fl och hoppar in här med! Jag och min sambo (båda 30) har just börjat försöka bli gravida. Använder NC och hade äl 7/1 och låg järnet runt då Skrattande
    Några dagar efter äl fick jag en slags mensvärk i livmoder-trakten som hållit i sig sen dess. Det kommer och går men känner av det någon gång per dag. Har aldrig känt så förut, bara haft mensvärk en dag eller samma dag som mensen kommer. Värken nu känns nästan som när man stretchar en muskel, lite stickande och molande (svårt att förklara!). 

Har bim 22/1 enligt NC men tror jag ska testa i helgen, om jag kan hålla mig! 
    Känns väldigt peppigt att se att så många har plussat, hoppas jag blir en i gänget..

Hej, jag är också 30 och jag och min sambo har också just börjat försöka. Hade ÄL 7-8 jan och BIM 22/1. Så precis samma som dig. Har också haft en molande värk i nedre delen av magen (mitten oftast) sedan någon dag efter ÄL. Värken är mer och mindre intensiv men relativt konstant ända sen dess. Har också mått illa en del, mest på kvällar. Burkar bara ha mensvärk dagen innan eller dagen då mensen kommer, så det här är något nytt. Vågar såklart inte hoppas, men det är något som inte känns helt som vanligt i alla fall. 
    Jag planerar nog också att testa till helgen, men har ett CB early test så jag kanske inte klarar av att hålla mig. Håller tummarna för oss! :D
Svar på tråden BIM JANUARI 2018