BIM JANUARI 2018
Håller tummarna för dig såklart!!! :)
Vad tror du om bilderna ovan?
Håller tummarna för dig såklart!!! :)
Har du ett digitalt skulle jag tagit ett sånt redan idag om du verkligen vill få det bekräftat :) Eftersom du är på BIM.
Jag ser ett svagt streck! :) vilket försök är ni på? Vi är inne på sjunde och fick positivt ÄL-test denna morgonen så hoppas att det tar sig denna månaden.
Jag ser ett svagt streck! :) vilket försök är ni på? Vi är inne på sjunde och fick positivt ÄL-test denna morgonen så hoppas att det tar sig denna månaden.
Har du haft några särskilda symptom föresten? :)
Jag ser ju helt klart något! Vad roligt! Tycker absolut du kan ta ett test imorgon igen och förhoppningsvis är det starkare. Bifogar bilder på mina test de senaste 4 morgnarna, med start BIM -2
Ser också svagt men köp digitalt för att vara säker :) pirrigt !
Wohoo, grattis till plusset!! (älskar att ditt användarnamn passar till tillfället så bra :) )
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.
Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3
Grattis!!!<3 underbart!