BIM JANUARI 2018
Har bim den 7:e med hade ont nedre delen av magen och och stick i brösten, tog gravtest igår kväll fick en plus????
Har bim den 7:e med hade ont nedre delen av magen och och stick i brösten, tog gravtest igår kväll fick en plus????
Dock har jag gått så långt som att börja titta på gravtest... jag som lovat mig själv.. :/
Satan vad dagarna går långsamt nu.. Upptäckte att blodådrorna är väääldigt tydliga på bröstet och själva brösten. Vilket dom var förra månaden och även när jag väntade dottern. Men vill inte hoppas för mycket :/
Gick ju bra detta.. haha...
Var in på apoteket igår och skulle köpa en del inför vår resa.. av någon anledning hamnade ett gravtest i korgen..
Tog det nu på morgonen och det var så negativt det kan bli.. bim -6.. hmm
Ja antagligen är det för tidigt. Med dottern så plussade jag tydligt först på bim så är kanske en låghormonare?
Haha samma med min sambo ;) Han tycker sig känna igen hur jag var med dottern.
Hoppas våra karlar har rätt :)<3
Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)
Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...
Åh nej, vad tråkigt!!
Kan det inte vara en NID blödning när ägget fäster en vecka före BIM? Har själv aldrig haft det, men det förekommer ju.., kram
Vad spännande och roligt med så många med bim 12/1! Och dessutom tredje försöket för flera verkar det som. Den sista veckan innan bim tycker jag är så långsam.. ???? Är det första barnet för er? Lycka till!
Hej !
Alla ni med bim 12/1 någon som testat ?
När ska ni testa ?
Ser jag i syne???? :O