Inlägg från: gröna |Visa alla inlägg
  • gröna

Mest irriterande reklamen?

2016 skrev 2017-12-19 22:17:02 följande:

"Sejdenlakan, hur har du råd mä dä?" Pricerunner reklamen tycker jag iof är rätt rolig. Hittade nu att den blivit anmäld...

Vadå anmäld?
  • gröna

Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.

Och ägglossningstestreklamen är det för folk som vill ha inte vill ha sex så ofta så att de ska kunna ha koll på när de ska "offra sig" för att kunna få barn?

• gröna
    gröna skrev 2017-12-27 13:10:31 följande:

Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.

Som INTE fattade.
  • gröna
    fritil9 skrev 2017-12-27 15:34:23 följande:

Har man svårt att bli gravid använder man sig av ägglossningstest, och speciellt om man ska tillexempel inseminera, då är det inte så lätt att bara ?ha sex?.

Insiminera är en sak, men om det är för att veta vilken dag man ska ha sex menar jag, är det så tråkigt med sex att man inte vill ha det ändå.
  • gröna

Tv shop reklam genom tiderna, för moppar, köksredskap och annat, och de som är med när något demonstreras blir så förvånade vad bra grejerna funkar...

• gröna

Airwick doftspray utan vatten så inte håret blir förstört

• gröna

Jag kommer ihåg en reklam om väggfärg, lady color. Och en kvinna som säger "gorgeous, gorgeous!"

• gröna

Uncle Bens: "Det är mycket värdefullt att du lär dina barn att laga mat" eller nåt sånt säger de...

• gröna

Nu kom jag på den värsta, tror jag: Elitsinglar! som gick för ett tag sedan. "någon på min nivå" eller vad det var de sa.

Svar på tråden Mest irriterande reklamen?