Mest irriterande reklamen?
"Sejdenlakan, hur har du råd mä dä?" Pricerunner reklamen tycker jag iof är rätt rolig. Hittade nu att den blivit anmäld...
"Sejdenlakan, hur har du råd mä dä?" Pricerunner reklamen tycker jag iof är rätt rolig. Hittade nu att den blivit anmäld...
Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.
Och ägglossningstestreklamen är det för folk som vill ha inte vill ha sex så ofta så att de ska kunna ha koll på när de ska "offra sig" för att kunna få barn?
Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.
Har man svårt att bli gravid använder man sig av ägglossningstest, och speciellt om man ska tillexempel inseminera, då är det inte så lätt att bara ?ha sex?.
Tv shop reklam genom tiderna, för moppar, köksredskap och annat, och de som är med när något demonstreras blir så förvånade vad bra grejerna funkar...
Airwick doftspray utan vatten så inte håret blir förstört
Jag kommer ihåg en reklam om väggfärg, lady color. Och en kvinna som säger "gorgeous, gorgeous!"
Uncle Bens: "Det är mycket värdefullt att du lär dina barn att laga mat" eller nåt sånt säger de...
Nu kom jag på den värsta, tror jag: Elitsinglar! som gick för ett tag sedan. "någon på min nivå" eller vad det var de sa.