BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej!
Följer gärna!
Plussade också imorse! Trodde dock inte på det (trots att det var tydligt) så köpte ett digitalt också. Så nu är det ingen tvekan längre.
Bf 3/9, vilket blir vårt andra barn.
Ja, det känns inte alls på samma sätt denna gången tycker jag. Mycket mer avslappnad. Hur gammal är din första? När ska du berätta för blivande storebror/storasyster?
Hej,
Plussade på julafton och har BF 5/9 2018, tredje barnet. Dock en rejäl sladdis ???? bor utanför Malmö och nyss fyllt 35 år.
Är det någon mer än jag som har enorm nästäppa som symptom?
Tror jag plussade imorse... BIM-2 så ska prova igen de kommande dagarna. Isåfall BF 7e september.. har 2 missfall i bagaget sedan juni så hoppas på 3:e gången gillt :)
Är de bågon som har några symtom än? :) jag själv känner inte så mkt bara trötthet o kissar typ jämt.
Är de bågon som har några symtom än? :) jag själv känner inte så mkt bara trötthet o kissar typ jämt.
Idag var det verkligen bekräftat!! Tjoohooo :) BF 7/9
Plussade i dag!!! Har ett MF i bagaget i juli. Så lycklig !! Finns någon Facebook grupp?