Inlägg från: Larinova |Visa alla inlägg
  • Larinova

Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?

Haha känner precis som du!! Mår typ överdrivet bra t.o.m bättre nu som gravid? Hur går det ihop liksom. Är också v6 har typ enbart smått ömma bröst och svullen mage thats it.

• Larinova
    Googoodolls skrev 2017-12-27 16:12:41 följande:

Haha men vad lustigt! Sjukt att man egentligen ifrågasätter det.. man ska väl vara glad istället :D Så du är också i vecka 6? Vilket datum är det beräknat? :) För mig är det 28 augusti! 

Men vem vet, symptomen kanske kommer senare för oss..?

Coolt :D jag är beräknad 24e aug. Men tar en dag i taget... haft ett MA inman för några år sedan och vågar ej ta ut nåt i förskott. De sjuka är att i den förra graviditetem hade jag kräkningar, frossa, illamående, värmevallningar, snabb viktuppgång m.m
  • Larinova

Ja symtom kan man få senare också :) helt riktigt. För vissa kommer symtomen i v9-10 t.o.m och vissa senare. Sen slutar de... tror de har och göra med hur kroppen också reagerar på gravidhormomer om jag inte är helt ute o cyklar

• Larinova
    Jag är bara jag skrev 2017-12-27 16:18:11 följande:

Bara tacka och ta emot!   Redan v.5 läckte jag mjölk, var trött, kissade massor, hade molvärk. Illamåendet och migränen kom v.7. Vissa går ända till slutet och känner knappt nåt så inga symptom i början är inget konstigt alls. Vem vet- allt kanske slår till v.13?

Oj? Kan man läcka mjölk redan i v.5 det var något nytt för mig!
  • Larinova
    Googoodolls skrev 2017-12-27 16:37:25 följande:

Tråkigt med ditt MA :( Förstår att du inte vågar ta ut nåt i förskott. Jag känner likadant. 

Ingen fara :) var ändå med en man jag ej ville ha barn med. Har du funderat på att göra VUL? Skulle vilja göra men vill ändå vänta 2 veckor till tror jag.... är supernervös
  • Larinova
    Googoodolls skrev 2017-12-27 16:57:58 följande:

Jo jag skulle gärna vilja det, men .. jag väntar nog.

Jag fick tid för UL i mitten av februari, känns så himla långt dit...

Förstår dig... man vill bara att tiden ska gå fortare :)
Svar på tråden Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?