Inlägg från: Lisa1986 |Visa alla inlägg
  • Lisa1986

Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?

Hej allihop,

Plussade imorse, tyckte jag kände på mig att det var nåt på gång då jag haft konstant molvärk hela julen utan att ha mensen i sikte. Jobbigast är det att inte sova ordentligt på nätterna på grund av den. Men annars kommer jag inte på några symptom, möjligtvis lite gasig. Så jag antar att jag är inne i vecka 5 nu.

Nu får vi se hur jag ska kunna vilseleda de andra på nyårsafton ????

• Lisa1986
    Googoodolls skrev 2017-12-28 12:29:54 följande:

Då har vi nog exakt samma symptom! Har också svårt att sova pga den där jävla värken. Som mensvärk. Ovh magen är svullen som om jag vore i 3:e månaden...

Haha jag ska dricka alkoholfritt vin och inte säga något men det blir svårt!

Bara för det så köpte jag en flaska alkoholfritt vin på vägen hem, ska bara komma på en bra smusslingstaktik!
  • Lisa1986
    Isavanna1 skrev 2017-12-28 14:33:24 följande:

Alkoholfritt vin och låtsas som inget... brösten gör vansinnigt ont! Mår ganska illa på kvällarna och är mycket tröttare än vanligt. Att köra på som vanligt är ganska tufft emellanåt. Jag jobbar i verkstad med en hel del tunga lyft och står mer eller mindre hela dagen. Bor på gård med djur och på fritiden är jag tabata instruktör... Undrar när det kommer haverera och jag måste berätta, hahaha

Jag jobbar också på verkstad med lite jobbiga lyft och diverse sot och kemikalier, kanske måste berätta för chefen lite tidigare än normalt tänker jag..
  • Lisa1986
    Isavanna1 skrev 2017-12-28 18:21:29 följande:

Jag tror inte vi har några direkt farliga kemikalier, det är mer buller och lyften. Men lyften kanske jag kan skylla på ont i ryggen?

Vad jobbar du med?

Ja det är ju alltid en bortförklaring :)

Mitt jobb är väldigt allsidigt med maskinservice, försäljning, metallbearbetning, el osv. Så det gäller väl att styra in jobben på rätt område i fortsättningen.

Vad handlar ditt jobb om?
  • Lisa1986
    Isavanna1 skrev 2017-12-29 09:20:21 följande:

Aha, jag jobbar som cnc operatör. Jag vet inte om du vet vad det är? Men jag programmerar och kör datorstyrda svarvar och fräsar.

Jo men det vet jag, vore häftigt att kunna!
  • Lisa1986
    Isavanna1 skrev 2017-12-29 16:38:38 följande:

Vad köpte ni? Hur smakade det?

Det jag köpte heter Barrels & Drums tror jag, fanns på Ica, men jag har inte smakat ännu..
Svar på tråden Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?