Inlägg från: Isavanna1 |Visa alla inlägg
  • Isavanna1

Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?

Googoodolls skrev 2017-12-28 12:29:54 följande:
    Då har vi nog exakt samma symptom! Har också svårt att sova pga den där jävla värken. Som mensvärk. Ovh magen är svullen som om jag vore i 3:e månaden...

Haha jag ska dricka alkoholfritt vin och inte säga något men det blir svårt!
    Alkoholfritt vin och låtsas som inget... brösten gör vansinnigt ont! Mår ganska illa på kvällarna och är mycket tröttare än vanligt. Att köra på som vanligt är ganska tufft emellanåt. Jag jobbar i verkstad med en hel del tunga lyft och står mer eller mindre hela dagen. Bor på gård med djur och på fritiden är jag tabata instruktör... Undrar när det kommer haverera och jag måste berätta, hahaha
  • Isavanna1
    Lisa1986 skrev 2017-12-28 17:42:50 följande:
    Jag jobbar också på verkstad med lite jobbiga lyft och diverse sot och kemikalier, kanske måste berätta för chefen lite tidigare än normalt tänker jag..
    Jag tror inte vi har några direkt farliga kemikalier, det är mer buller och lyften. Men lyften kanske jag kan skylla på ont i ryggen?
    Vad jobbar du med?
  • Isavanna1
    Lisa1986 skrev 2017-12-28 21:51:48 följande:
    Ja det är ju alltid en bortförklaring :)

Mitt jobb är väldigt allsidigt med maskinservice, försäljning, metallbearbetning, el osv. Så det gäller väl att styra in jobben på rätt område i fortsättningen.

Vad handlar ditt jobb om?
    Aha, jag jobbar som cnc operatör. Jag vet inte om du vet vad det är? Men jag programmerar och kör datorstyrda svarvar och fräsar.
  • Isavanna1
    Lisa1986 skrev 2017-12-29 10:28:10 följande:
    Jo men det vet jag, vore häftigt att kunna!
    Tycker du? Ja ibland är det roligt, speciellt när man löser ett problem eller lyckas med något man kämpat med... 
  • Isavanna1
    Googoodolls skrev 2017-12-28 18:02:16 följande:
    Haha bra jobbat ;) på mitt står det alkoholfritt men texten är sååå liten så det kommer nog inte synas! Haha hoppas ditt kommer smaka gott!
    Vad köpte ni? Hur smakade det?
  • Isavanna1
    Anonym (Bf augusti) skrev 2017-12-29 13:42:15 följande:

V 5+3. Ömma bröst, molvärk, lätt illamående till och från. Trött. Vul inbokat v 6+2 för att kolla så det finns tickande hjärta.

Alltid spännande med VUL. Jag klarar inte av lukten av lammkött längre, och  vi som äter en hel del lamm. Har fått börja be barnen steka det och hitta på nåt svep skäl för att fly köket, haha
Svar på tråden Ni i vecka 5, 6, 7, vad har ni för symptom?