Inlägg från: Mrs Was |Visa alla inlägg
  • Mrs Was

får man ta med chips på disney on ice?

Jag ska på disney on ice i globen den 6:e januari. Vet ni om man får ta med chips o läsk till arenan? Det är ju dubbelt så dyrt att köpa på plats! Till saken hör även att jag är gravid och behöver små äta konstant för att undvika illamående. Hade tänkt ta med Risifrutti och smoothie dricka till mig som jag kan äta under showen.

Någon som vet om det är ok?

• Svar på tråden får man ta med chips på disney on ice?
  • Mrs Was

Hmm..ja ja hade redan googlat detta och fick fram exakt det svaret. Men anledningen till att jag frågar här är för att jag har för mig att vinågon gång hade med oss chips o läsk till showen och det var ingen som sa något. Nu var det ett tag sen så jag minns inte riktigt. Så tänkte kolla Om någon annan kan ge ett personligt svar

• Mrs Was

Ja ni har ju rätt. Nej, att inte gå är inget alternativ. och det var precis det jag hade tänkt göra. Tänkte att jag tar väl med mig en påse och lite att äta till mig. Måste jag slänga det så gör jag väl det då....men skulle ju vara konstigt om de började kroppsvisitera alla barnfamiljer...hmm... 

• Mrs Was
    Anonym (6-januari) skrev 2017-12-29 13:25:13 följande:

Jag va på Disney on ice för något år sen. Det va ingen som kollade några väskor eller jackor. Hoppas att ni får en fantastisk dag. Ni kommer inte bli besvikna :)

ja,,,det är precis så jag vill minnas mina besök (även om det var många år sedan), kan inte heller komma ihåg att någon skulle bett oss att visa upp våra väskor....ohh vad jag blir irriterad att jag inte kommer ihåg :(. Men du var ju där något år sedan...så det ger mig hopp :). Tack! vi hoppas också det blir en fantastisk dag och att jag slipper vara så illamående! 
Svar på tråden får man ta med chips på disney on ice?