Gravid efter IVF BF AUG 2018
Hej hej. Härligt att se att fler har bf i augusti. Vart bor ni? Inte ett måste att svara ????. Vi har precis gått in i v 14 (13+3). Vi har försökt i 5 år innan det till slut gick efter tredje insättningen.
Hej hej. Härligt att se att fler har bf i augusti. Vart bor ni? Inte ett måste att svara ????. Vi har precis gått in i v 14 (13+3). Vi har försökt i 5 år innan det till slut gick efter tredje insättningen.
Tack. Ja det känns underbart faktiskt. Glömde skriva att jag själv bor i Borås.
Hej hopp! Händer en del ser jag för er andra. En nyfiken fråga bara, hur kommer det sig att ni gör KUB efter så lååång tid till att få barn? Vi gjorde valet att inte göra något KUB just pga att vi försökt under så låång tid.
Vi har också berättat för storasyster på 8 år. Ni vet sånt man bara ser typ från USA hur lyckliga de barnen blir av att få veta att de ska bli storasyskon. Så glad blev hon, hon grät å grät, jag med för den delen. Sån lycka.
Nästa vecka är det dax för RUL och kommer då vara i 19 (18+2). Tror mig även kanske känna bebis som bubbel men vet ej om det är mina tarmar som håller på med? Men tror mer på bebis
Puss å kram på er
Jag har också börjar känna bebis (V19). Min sambo kände buffarna i fredags kväll. Så häftigt. Ska på nytt ul på tors då h*n låg med ryggen uppåt å huvudet neråt på rul förra veckan. Bm kunde då inte se allt hon ville se. Så ja där är vi just nu.
Jo det gick bra. Bm kunde mäta allt som behövdes mätas. Dock låg h*n med ryggen upp så hon kunde inte kolla ?? Ordentligt. Så fick en ny tid dagen efter till en läkare som skulle kolla. Så nu är h*n checkad och klar. Inge tecken på ds heller så det va skönt.
Helt sjukt dessutom att vi gått halvvägs.
Hur går det för er andra??
Kram kram
Hej hej! Jag är inne å kikar ibland om någon skrivit men är inte så ofta det är det tyvärr. Men nu såg jag att det varit full aktivitet ju ????. På lör går vi in i v29(28+) så det känns skönt. Skulle bebis få för sig något så har den stora chanser till att överleva. Jag har också börjar räkna ner till ledigheten, går den 8 juni men har en del semester nu i maj och början på juni.
Har ni andra införskaffat mkt saker än till bebis?
Puss å kram på er ??????
Hej hopp. Gick hem på gravpenning för 3 v sen. Känns skönt då mitt jobb är rätt tungt. Helt galet ätt det är bara 6 v kvar till beräknat datum. Vart tog tiden vägen liksom. Har de senaste två dagarna haft som molvärk(mensvärk) bak i ländryggen. Vet inte ritkigt vad detta står för dock. Bara att avvakta å se. Idag ska vi åka till Ullared och inhandla det sista, min dotter är på kollo så vi har inget annat roligt för oss. Hur går det för er andra? Puss å kram
Hej hopp. Jag hade glömt av er alla. Men så idag kom jag ihåg.
Jo den 31/7 blev vi ingångsatta pga vattenavgång på lör så den 31/7 födde vi en underbar dotter. Allt gick bra och snabbt. 4 h och två krystar så va hon ute. Allt går bra här hemma. Hoppas allt går bra för er andra?
Kram kram
Tack lillflickan. Ja vi njuter för fulla muggar, men känner att det börjar krypa i mig ????. Kommer nog kanske börja jobba extra tidigare än vad jag tänkt. Känner att jag kommer behöva det ????. Me. Just nu bjuder vi. Ja min lilla blir två månader nästa vecka. Tiden går sååå fort. Hon har börjar le och det är helt underbart. Har börjar ?prata? mer också, såndär bebisljud liksom.