BIM Februari
]
Jag tyckte BIM listan i Januaritråden var så smidig att följa så tänkte vi kunde börja en ny härKopiera gärna och skriv in er själva!
BIM-lista5/2 epoxi
5/2 Regnkappa
5/2 Neptun
Plus-lista
]
Jag tyckte BIM listan i Januaritråden var så smidig att följa så tänkte vi kunde börja en ny härKopiera gärna och skriv in er själva!
BIM-lista5/2 epoxi
5/2 Regnkappa
5/2 Neptun
Plus-lista
Hej! Hoppar in här då mensen kom idag på 13 försöket
Nu håller ja tummar för att feb skall gå vägen för oss!!!
Försökte kopiera Bim listan :)
Har bim 5/2 :)
Hejsan!
Hoppar in här efter att ha gett upp hoppet om BIM i Januari.
plussade 11 december och fick missfall med första blödningen 21/12. Har fortfarande bruna flytningar två veckor efter själva missfallet när allt kom ut, så nu har jag tappat hoppet om att hinna få både ägglossning och BIM i januari som sagt.
Har börjat tempa med NC i samband med missfallet, så jag ska försöka lokalisera ägglossningen på det sättet tänkte jag. Någon annan som tempar?
Tycker det är så roligt på något sätt. Här inne är vi symptom-freaks samlade. Känner efter och analyserar minsta lilla förändring (äkta eller placebo) ut i minsta cell. Vi går inte miste om någonting och vi drar paralleller mellan allt.
Men tiden när man INTE försöker bli gravid så kan man fasen inte för sitt liv förstå varför man t.ex har ont i huvudet en dag. "Jag har väl druckit? Eller? Äh typ, ingen aning."
Här sitter jag på jobbet med min molvärk och känner efter med 120% fokus på när det drar och spänner. Får ingenting gjort och vet redan nu att jag inte kommer få det under dagen heller eftersom att mitt huvud är någon helt annanstans.
Nästan så att man skulle behöva någon form av stödgrupp :'')
"Stopp! Vad var det där? Var det en känning!? Nej... det var en fis. Ok."
Äl idag, så ska dra till Danmark. Håll tummarna att det går vägen denna gången.
Hoppas på mars månad då spottings kom idag på Bim :(
Håller tummar för er andra!!!
Bim +2 och ingen mens eller ett streck på stickan :/ fick ju spottings på självaste Bim (pytteliten fmörkröd fläck) men sen inget mer?! Låg temp så den är väl på gång antar jag men blir så leedsen på kroppen som luras! Har jätteont i brösten fortfarande och det brukar sluta några dagar innan mens!
Håller tummarna! Om brösten ömmar så finns det fortfarande hopp
Där kom mensen på riktigt :( på bim +2