BIM Februari
Hej!
Här hoppar jag gärna in!
Heminseminering igår 15/1, ÄL-smärtor idag och BIM 1/2.
Känns spännande att följas åt!
Älskade dessa BIM-trådar när jag väntade mina barn (Jan-14 och Mars-15)
Hej!
Här hoppar jag gärna in!
Heminseminering igår 15/1, ÄL-smärtor idag och BIM 1/2.
Känns spännande att följas åt!
Älskade dessa BIM-trådar när jag väntade mina barn (Jan-14 och Mars-15)
BIM-lista:
1/2 Lebbmusen
1/2 MammaKA
4/2 hallonnpaj
4/2 DaniellaCall
4/2 Jeex
4/2 Josiesh
5/2 epoxi
5/2 Regnkappa
5/2 Neptun
5/2 Erna90
6/2 Liten2018
7/2 Eal92
10/2 Alexia91
11/2 Gabriela11
11/2 Tiiffany
12/2 LunaLo
13/2- maria1992
16/2 Billieblue
Plus-lista
Fick min första på femte försöket (2 mf i vecka 8) 2014 och min andra på första försöket 2015. Nu har vi startat upp syskonverkstaden och har gjort inseminering 15/1. BIM 1/2. Tycker att det känns som sist,men är väl skenis haha Spännande iaf!
Åh men va fantastiskt med denna tråd!
Jag är själv en överanalyserande testjunkie som är på BIM -7, så imorgon kommer jag börja testa för jag kan ju inte hålla mig haha
Senaste graviditeterna har jag plussat på BIM-5 alla gånger.
Men om inte jag har en förvirrad kropp så känner jag mig sååå gravid!
Som förra gångerna är det en molvärk konstant sen en vecka efter ÄL. Inte samma aptit och humöret är som graviditeten med sonen.
Snälla snälla snälla!! Hoppaaaas!!!
Åh grattis till alla plus!
Själv är jag en testjunkie som testat BIM-5, BIM-4 och idag BIM-3 utan något kul resultat. Med de andra har jag plussat BIM-5 så helt plötsligt är vi besvikna fast dessa test säger oss nada haha
Men jag är trött, förvirrad, lättirriterad, illamående och har haft molvärk sen ÄL. Precis som med de två innan. Så antingen är jag gravid eller i hormonell kaos och behöver spa en vecka.
Haha
Åh grattis till alla plus!
Själv är jag en testjunkie som testat BIM-5, BIM-4 och idag BIM-3 utan något kul resultat. Med de andra har jag plussat BIM-5 så helt plötsligt är vi besvikna fast dessa test säger oss nada haha
Men jag är trött, förvirrad, lättirriterad, illamående och har haft molvärk sen ÄL. Precis som med de två innan. Så antingen är jag gravid eller i hormonell kaos och behöver spa en vecka.
Haha
Med mina två tidigare plussade jag på BIM-5. Så när jag inte får ett plus på självaste BIM idag blir vi besvikna, trots att vi VET att det inte säger nåt egentligen. Typiskt.
Nu invänta mens eller testa om 3 dagar (hört att hcg ökar var tredje dag). Hoppas hoppas hoppas på det senaste.
Känner ju mig exakt lika gravid som sist ju!