• Grynet89

BIM Februari

Hej alla!

Jag är 28 år och detta är vårt andra försök. Äl 2/2 och bim 16-17/2. Hoppas på bättre lycka denna gång :)

BIM-lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89

20/2 Norrlandsbruden

• Grynet89
    hallonnpaj skrev 2018-01-21 17:57:19 följande:

åh har ägglossning idag men sambon har fått halsfluss... vi hade sex igår och i förrgår. kan det räcka..?

Klart det kan räcka, håller tummarna!
  • Grynet89

Hej alla!!

Tog äl-test igår som var positivt och har sexat loss idag och igår! Är så himla envis och snabb av mig som person så när det inte tagit på några försök undrar jag genast vad det är för fel!! Förstår att en måste ha tålamod men... inte min grej. En kram till alla er som försökt länge och fortsätter kämpa

Vågar inte hoppas på något men gör det ändå.

Lycka till alla <3

• Grynet89

Hej alla!

Jag hade ÄL för ca en vecka sen vilket känns som en evighet såklart. Somnade precis mitt på dagen och sov i två timmar! Och har som mensvärk som är högst påtaglig trots att d. Tror såklart en massa saker men blir kanske besviken. Bim -6 och inga utslag på vanliga gravtest :(

Kul att det är så många som plussat, grattis!!!

T
  • Grynet89

Hej alla!

Jag hade ÄL för ca en vecka sen vilket känns som en evighet såklart. Somnade precis mitt på dagen och sov i två timmar! Och har som mensvärk som är högst påtaglig trots att d. Tror såklart en massa saker men blir kanske besviken. Bim -6 och inga utslag på vanliga gravtest :(

T
  • Grynet89

Hej alla!

T
Svar på tråden BIM Februari