• stragge

BIM Februari

Hoppar in här, första riktiga mens kom idag efter pillerstop i december. Håller tummarna för oss alla nu :)

BIM-lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89

19/2 Stragge

20/2 Norrlandsbruden

• stragge

Jag försvann från listan :(

BIM-lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89

19/2 Stragge

20/2 Norrlandsbruden

• stragge

Är det möjligt att ägglossning är på gång? Min mens tog slut för två dagar sedan, är så förvirrad ?? :|
  • stragge
    stragge skrev 2018-01-27 22:21:48 följande:

Är det möjligt att ägglossning är på gång? Min mens tog slut för två dagar sedan, är så förvirrad ?? :|

Hemskt vad suddig bilden blev här inne.. är tydligare i verkligheten
  • stragge

En liten äcklig fråga, ber om ursäkt i förväg :D läser mycket om äl-sekret o vattniga flytningar osv.. men hur känner man det om man har sex typ varannan dag? O hur gör ni andra efter sexet? Känner mig så fånig som ligger kvar o kniper för kung o fosterland för att inget ska gå till spillo snälla säg att fler gör så haha !

• stragge
    Padda skrev 2018-01-29 20:09:29 följande:

Är det spermarester så brukar iaf jag bara känna av dem max under 1-2 toabesök. Äl flytningar är liksom slemmiga dygnet runt plus att de i mitt fall är så super rikliga att det känns som om jag då och då läcker kiss i trosorna när jag har äl. Känner mig så våt att jag ärligt talat känner mig ofräsch där nere.

Jag går och kissar mer eller mindre direkt efter sex. Med mina superflytningar så tror jag inte jag behöver hjälpa simmarna på traven med något knip utan efter sexet är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa :)

Hm det är sant.. tycker det känns som de rinner (ursäkta) men har inte ägglossning än enligt äl-tester. Är på cd 8 bara, därför jag tänkte om det va spermarester men känns ju som att de borde kommit ut redan :P Vilket härligt samtalsämne haha ! Har under tiden jag ätit p-piller varit snustorr där nere så detta är något nytt :p
  • stragge

Åh en fundering igen.. ägglossningstest. Efter mens så har den visat nästan positivt men nu idag är den i stort sätt blank, kan den skifta så upp och ner o sen stegra vid ägglossning ändå eller fattar ingenting blir bara förvirrad av dessa stickor :(

• stragge
    Lucifer91 skrev 2018-01-31 18:39:09 följande:

Ja de är stor möjlighet till de. Tog di ett test imorse också? :) Tänkte mest så du inte missat stegringen? Så att de redan har varit positivt?

Hm.. tog inget i morse o igår va det nästintill helt blankt ju. Bäst att ligga på i fall att ;)
  • stragge
    Lucifer91 skrev 2018-01-31 21:13:16 följande:

Jaa, men minns inte, skulle vi inte enligt appar ha ÄL samtidigt? Mitt va helblankt imorse Hahaha :p har jag hamnat på efter kälken hahahah

Haha jo! Men nu va mitt svagt igen jag förstår ingenting.. blir nog att köpa digitala om jag behöver ha nya :|
Svar på tråden BIM Februari