• Minioni

BIM Februari

Första gången jag och min sambo börjar försöka :) Slutade med p-piller vid nyår och hade då min pillermens. Första riktiga mensen (eller förhoppningsvis beräknad ICKE mens) är 3/2 :) 

Så spännande! :)

• Minioni
    Missade att man skulle lägga till sig själv hihi Skrattande

BIM-lista: 

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs 

3/2 Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2- maria1992 

14/2 Lottch3n 

16/2 Billieblue 

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89 

19/2 Stragge

20/2 Norrlandsbruden
  • Minioni

Tredje gången gillt Tyst 
    NU blev det rätt :)

Lycka till alla! :)

BIM-lista: 

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2- maria1992 

14/2 Lottch3n 

16/2 Billieblue 

17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89 

19/2 Stragge

20/2 Norrlandsbruden

• Minioni

Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.

• Minioni
    Regnkappa skrev 2018-01-27 15:18:24 följande:

Wow grattis, februaritråden börjar bra! Förstår chocken, är det första barnet?

Tack! Ja första barnet så det känns jättespännande med hur allt fortsätter från och med nu :) och hur redo jag än har känt mig innan så blev det en väldigt speciell känsla nu när det blev "på riktigt". Håller tummarna på att alla ni andra som hoppas på plus i februari också får det! :) <3
  • Minioni

Tack för alla gratulationer! Är ny på familjeliv och det känns så skönt att bara kunna skriva av mig lite här innan det gått längre tid (för mf-risken) så man vågar berätta för nära och kära. :)

• Minioni
    Rebeccccs skrev 2018-01-27 22:24:45 följande:

Du och jag har ju BIM samma dag och nu har du plussat! Grattis! Jag är så glad för din skull och får upp mitt eget hopp nu! Jag hade dock ägglossning i måndags, den 22a. Testade första testet den här månaden imorse- såklart negativt. Vilken dag hade du ÄL?

Jag är faktiskt inte helt säker bär jag hade ÄL, eftersom det var första försöker efter pillermens så har jag inte haft koll på ÄL och jag testade inte med äl-stickor. Men enligt en app skulle jag ha ÄL i torsdags förra veckan och enligt NC i söndags. Så jag och killen körde på varje dag de dagarna hihi :)

Så det kanske är för tidigt för dig ännu att testa, håller tummarna att det visar positivt för dig om några dagar <3
  • Minioni
    Jossan21 skrev 2018-01-28 18:02:52 följande:
    wohooooooooooo!!!!!Skrattande
    Grattis! Sådär såg det ut för mig igår :) Samma sorts test. Var helt säker att den skulle visa negativt då detta är första ÄL efter pillermens och dessutom bara en vecka efter äl. Reaktionen blev ett "oj" haha :) 
Svar på tråden BIM Februari