BIM Februari
Första gången jag och min sambo börjar försöka :) Slutade med p-piller vid nyår och hade då min pillermens. Första riktiga mensen (eller förhoppningsvis beräknad ICKE mens) är 3/2 :)
Så spännande! :)
Första gången jag och min sambo börjar försöka :) Slutade med p-piller vid nyår och hade då min pillermens. Första riktiga mensen (eller förhoppningsvis beräknad ICKE mens) är 3/2 :)
Så spännande! :)
Tredje gången gillt
NU blev det rätt :)
Lycka till alla! :)
BIM-lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs, Minioni
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips
5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
6/2 Liten2018
7/2 Eal92
9/2 XAHHA92, nellis93
10/2 Alexia91
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2- maria1992
14/2 Lottch3n
16/2 Billieblue
17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89
19/2 Stragge
20/2 Norrlandsbruden
Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.
Wow grattis, februaritråden börjar bra! Förstår chocken, är det första barnet?
Tack för alla gratulationer! Är ny på familjeliv och det känns så skönt att bara kunna skriva av mig lite här innan det gått längre tid (för mf-risken) så man vågar berätta för nära och kära. :)
Du och jag har ju BIM samma dag och nu har du plussat! Grattis! Jag är så glad för din skull och får upp mitt eget hopp nu! Jag hade dock ägglossning i måndags, den 22a. Testade första testet den här månaden imorse- såklart negativt. Vilken dag hade du ÄL?