• mycat81

BIM Februari

Jag har lite oregelbunden cykel, men hoppas och tror att jag kommer ha ÄL nästa helg dvs 26-28/1 Utifrån det borde jag sen ha BIM 11/2.... Håller tummarna för oss alla

BIM-lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo

13/2- maria1992

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti, Nardil

20/2 Norrlandsbruden

• mycat81

Härligt att det händer en del i tråden med ÄL-känningar, molvärk, positiva ÄL-tester mm Här känner jag tyvärr INGENTING! Det finns inte det minsta tecken på att ÄL skulle vara i antågande till helgen... och jag som brukar känna av den ganska väl. Jaja, det är väl bara att vääääääänta. Det är vi ju rätt bra på

• mycat81
    kaaanskeen3a skrev 2018-02-04 13:38:29 följande:

Plussade i morse  

Hade typ inte behövt ta ett gravtest då jag bara visste att jag var gravid. Jättekonstigt. Men kände i hela kroppen på något märkligt sätt.  

Om allt går bra blir detta vårt 3:e barn. Var 10 år sedan vår yngsta kom så jag känner mig som en förstföderska . Fyller 40 i år och vi sade att vi gör ett försök på en trea sedan stänger vi denna fabrik för gott. Så vi låg en enda gång i januari å ja så blev det såhär....Även våra två andra barn blev till på första och enda försöken. Fast på vår äldsta så låg vi iofs många gånger under månaden hon blev till så hennes exakta tillverkningsdatum har jag inte.

Grattis här oxå Himla skoj att det börjar trilla in massa plus i trådarna! Nu håller jag tummarna för att det blir fler + ( och att jag står för ett av dem )
Svar på tråden BIM Februari