• filli01

BIM Februari

Hoppar in här också :)

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91 Blåstjärna

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2- maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

16/2 Billieblue , Lucifer91

17/2 Nardil, Grynet89

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti

22/2 lyckligast80

• filli01
    Jossan21 skrev 2018-01-28 07:28:17 följande:

ser ni strecket precis som jag...?  kan inte fatta att det tog sig såfort om jag är gravid... 

Stort grattis! Jag ser det tydligt :)
  • filli01

Jag fick vad jag tror var positivt äl test den 24/1. Hade dock inga direkta känningar varken mkt mer flytningar eller molvärk som jag brukar ha då. Brukar också alltid vara extra sugen :p. Men åt denna månaden agnus castus + rosenrot och mitt humör var mycket stabilare än vad det annars brukar vara . Brukar annars bli riktigt låg efter mens och väldigt hög innan äl för att sedan krascha igen.

Men idag idag har jag haft mer flytningar och har nog även dragit på mig en svampinfektion.

Kan det vara så att ägget aldrig släppte den 24/1 när jag hade så få symptom.

Och vågar jag använda Canesten? Sist fick jag blödningar då slemhinnorna inte gillade det.

• filli01

[quote=78412937][quote-nick]Charliegris skrev 2018-01-29 10:16:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser positivt ut :)

• filli01

Har bim på onsdag. Har haft molvärk i magen ett par ggr om dagen i 3 dagar. Idag har jag extrem värk i ländryggen. Någon som kan relatera till detta på nåt vis?

• filli01
    maria1992 skrev 2018-02-02 18:03:53 följande:

Jag har precis som dig... ryggen värker som aldrig förr... det brukar jag ha vid mens också. Molnvärk, finnar, vita lotionflytningar, ömma bröst.. galet detta!

När har du BIM? Jag har på onsdag. Har testat igår och idag. Tyckte mig skymta något igår men det var nog önsketänkande eller spök då det var toknegativt idag. :(

Inga andra symptom tyvärr. :(

Har dessutom blivit jätte förkyld med feber, blä.
  • filli01

Jag ser det också kna1! :) grattis!

Jag har inga symptom alls på att vara gravid. Endast en fruktansvärd värk i nedre ryggen och i höfterna.

Kan ju lika gärna vara mensen som är på g, fastän jag aldrig brukar få sån här värk innan.

• filli01
    kna1 skrev 2018-02-04 07:52:35 följande:

Tack! :D

Men de e klart du kan va gravid ändå! Vilken dag är du på? Dem enda symtomen jag har haft är lite brännande känsla i nedre delen av magen, inte alls som mensvärk utan att det bränner till ibland lixom. Sen så är det typ bara brösten som är lite små ömma, inte alls så mkt. :)

Jag är på BIM -3

Jag har verkligen noll ont i brösten. Fast när jag tänker efter så brukar jag ha fler "symptom" innan mens än vad jag har nu. Är väl bara att vänta och se. :)
  • filli01

Jag fick igår ett knappt synbart streck på graviditetstestet. I morse hade jag en brunröd flytning/blödning.

Om det blev något så är det väl förmodligen mf på g.

Känner lite mensvärk också.

Är på BIM -2

• filli01

Lika svagt idag som igår. Syns bättte i verkligheten. Har haft lite brunröda blödningar, inga klumpar dock. BIM -1. Lite molvärk idag. Stecket borde väl varit tydligare idag om inte det är mf på g?
  • filli01
    hallonnpaj skrev 2018-02-06 08:35:20 följande:

Bim+2 och fortfarande ingen mens. Har haft molande värk som kommit och gått.. dock vet jag inte om jag ser något på testet. Vad tycker ni?

Jag tycker mig se något :)
  • filli01

Detta tog jag i förrgår. Visst ser det positivt ut? Har ju haft lite små rödbruna blödningar men inte mer än på pappret liksom. Både igår och idag är testen negativa. Man kan ana ett streck men absolut inte mer.

Någon med en solskenshistoria där man trots blödningar och negativt test efter ett positivt fått positivt igen?
  • filli01

Jag fick svagt plus innan bim. Hade lite små blödningar innan bim och fick sedan mer rikliga blödningar. Givetvis trodde jag det var mf eller mensen då om jag fått falskt positivt. Det konstiga är att jag hade bara lite molvärk första dagen men har bara haft klart blod. Inga klumpar eller nåt. När jag har mens brukar jag ha väldigt ont och mkt klumpar. Och idag på morgonen kom jag på mig själv med att må illa.

Jag har inga g-test så jag kan kolla men finns det någon chans att jag fortfarande är gravid? Man brukar väl inte må illa så tidigt ändå? Är ju bara på bim +2.

Och första dagen de stora blödningarna kom var min livmodertapp högt placerad och bakåtvänd. Har inte kollat nu iofs.

Ha ha så tragisk jag är som hoppas in i det sista...

Svar på tråden BIM Februari