kiwibear skrev 2018-01-26 11:13:45 följande:
Kattsymptomet är fantastiskt! Har alltid haft katt innan, men nu har jag inte det. Inte konstigt att jag inte kan räkna ut om det tagit sig eller inte då!
Har själv insett att det eventuellt kanske kan vara så att jag har "viss problematik" gällande testkonsumtion.
"Det borde rimligtvis inte kunna ge utslag såhär tidigt MEN GE MIG PINNEN SÅ ATT JAG KAN KISSA PÅ DEN!" *heavy breathing* - Jag.
BIM-6 och är testoskuld för den här månaden. Är stolt över mig själv. Det är en daglig kamp. Borde bära någon form av token i fickan som jag kan krama i handen och påminna mig själv om att vara stark när frestelsen knackar mig på axeln.
Amen.
Jag vill inte ens räkna på hur mycket pengar jag har lagt ut på tester senaste månaden. För att inte prata om hur knäpp i skallen man blir när man har så mycket symptom och är helt övertygad om att det ska vara positivt - så är det toknegativt. "Men jag kanske ska ta ett till, det kanske var fel på det första?" Mvh gravt beroende.
Bra jobbat! Nu har jag gjort en pakt med Regnkappa den här månaden, så jag får nog gömma testen som jag har kvar hemma. Jaa, anonyma testoholics, jag kan bli hedersmedlem, jag lovar att jag är en av Clearblues bästa kunder. Säger som Regnkappa, vi borde få något för varje dag som vi inte testar.