• Jossan21
    Meej skrev 2018-01-27 18:32:41 följande:
    Grattis! Vad spännande!
    Jossan21 skrev 2018-01-27 16:50:25 följande:
    spök?! långt kvar till mens.. 1/2 ?
    Det är ju ett streck där..! Bara att testa imorgon igen och se om det blir starkare, men jag hade definitivt fått upp hoppet och jublat om jag sett det där på min sticka.. :)
    ja visst är det! hoppas verkligen att det är "ett riktigt streck" :)
    får testa imorgon igen helt enkelt.. Skrattande känns bra att du faktiskt också ser strecket ! Cool Flört
  • Jossan21
    Tumvante skrev 2018-01-27 21:31:12 följande:
    Syns utan att jag ens anstränger mig...

Så jag tror förhoppningarna ska vara där ja!
    känns bra att höra!! :) hoppas! Skrattande
  • Jossan21
    Jefare1 skrev 2018-01-27 21:51:27 följande:
    Jag ser det! Verkar lovande :D
    wohoooo!!! inte jag som inbillar mig då kanske.. bara för att man vill så gärna!
    tagtit nytt test idag och tycker allt att strecket är liiiiiite mörkare o tydligare även om det fortfarande är svagt. Skrattande ska lägga upp bilder! Glad som sagt ska inte ha mens förens 1/2.. !
  • Jossan21

ser ni strecket precis som jag...? Skrattande kan inte fatta att det tog sig såfort om jag är gravid... 
  • Jossan21
    Minioni skrev 2018-01-28 18:25:42 följande:
    Grattis! Sådär såg det ut för mig igår :) Samma sorts test. Var helt säker att den skulle visa negativt då detta är första ÄL efter pillermens och dessutom bara en vecka efter äl. Reaktionen blev ett "oj" haha :) 
    tack!! är så glad och förväntansfull!! nu ska vår kille bli storebror om allt går som det ska Skrattande  grattis till dig med!!!! så kul! är det första barnet för dig?

första försöket här med, helt otroligt!! Skrattande
Svar på tråden BIM Februari