• Bean95

BIM Februari

Hakar gärna på denna lista! Vårt tredje försök :) BIM 4/2

BIM-lista:

1/2 Lsr

1/2 Charliegris

1/2 Lebbmusen

1/2 MammaKA

4/2 hallonnpaj

4/2 DaniellaCall

4/2 Jeex

4/2 Josiesh

4/2 Bean95

5/2 epoxi

5/2 Regnkappa

5/2 Neptun

5/2 Erna90

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11

11/2 Tiiffany

12/2 LunaLo

13/2- maria1992

16/2 Billieblue

17/2 Pasgetti

• Bean95

Har BIM 4/2 men tror att jag kan ha fått mens idag. Hade molvärk när jag vaknade och var blod då jag torkade mig efter toabesöket :( hade mf i oktober och under den graviditeten hade jag en nidblödning. Det är dock mycket mer blod nu än då så därför misstänker jag mens. På NC-appen står det att jag hade äl den 21/1 men jag hade molvärk redan den 15/1. Ska använda äl-stickor nästa månad för att se när jag egentligen har äl. Hoppas det går vägen för er andra!

• Bean95
    Frips skrev 2018-01-26 13:28:07 följande:

Beklagar ditt mf! Men hur ser blödnings ut nu då? Är den röd som mens eller mer åt det bruna hållet? Innan jag plussade i höstas hade jag, vad jag tror var en nidblödning, som var ganska riklig i två dagar, men däremot mer åt det bruna hållet. När jag väntade min dotter för ett par år sedan hade jag nidblödning också, men då yttepytteliten blödning, så det kan ju skilja sig en del i mängd och utseende vad jag förstått och även upplevt. Hoppas det inte är kört än, annars är det ju klokt att börja med äl-stickor nästa månad :) all lycka till dig!

Det är ljusrött så som jag brukar få innan mens och har fortfarande svag molvärk i magen men får väl vänta och se om det blir något mer! Kan ju alltid hoppas att det är en riklig nidblödning, men tror tyvärr att det är mens :/ Tack för att du delar med dig av egna erfarenheter! Är så svårt att tolka alla symptom och vågar inte lita på symptom heller då jag blivit skenis varje månad då jag längtar för mycket ;)
  • Bean95

Jag blir så otroligt förvirrad. Skrev tidigare om att i fredags trodde jag mensen var på g då det var blod då jag torkade mig, blödde rikligt lördag, söndag och inatt/idag har jag inte blött något alls, NADA. Brukar alltid blöda i 6 dagar och min bim är 4/2 så hur ska jag tolka detta? Tidig mens som slutar tidigt? Tidigt mf? kan en nidblödning vara riklig? Eller spelar kroppen bara ett spratt med mig? Någon som varit med om liknande? :/ Stort grattis till alla plussare!

• Bean95

Hej allihopa! Fick positivt på äl-test igår och har BIM 24 enligt NC :) detta är försök 4 efter mf så hoppas på plussa denna månad! Grattis till alla som redan plussat och kämpa vidare till de som inte plussat än! :)

• Bean95
    Litenoliv92 skrev 2018-02-11 20:58:51 följande:

Exakt samma som mig! Hade ÄL igår (10/2) och BIM någongång vid den 23-24/2, nu finns det inget mer att göra än att vänta! Detta är andra försöket efter missfall. Hoppas innerligt att det är vår tur att plussa nu och alla andra! <3

Åh vad roligt! Ja väntan är det värsta, blir så sjukt skengravid tills mensen kommer. Igår hade jag ont i tjejmagen, känns som mensvärk och har aldrig haft såhär vid äl förut. Så hoppas att något tar sig trots värken. Har även lite ömma/spända bröst men det brukar jag få vid äl. Vi får hålla koll på varandra Litenoliv92 ;)
  • Bean95

Jag skulle ha BIM 4/2 men fick mensen den 1/2. Körde ältester denna månad och fick positivt den 10/2. Enligt NC är BIM den 24/2, appen har dock ändrat lite mellan den 24 och 25 så någon av de datumen! Är så otroligt nervös och känns som en evighet till BIM! Har en skum känsla i brösten, lite svidande och spänd på sidan men brukar känna av brösten varje månad..däremot har jag haft sjuka molvärkar denna månad, torsdagen den 8/2 vaknade jag på natten av att det gjorde ont på vänster sida och har sedan dess haft molvärk varje dag, mer och mindre under dagarna. Vågar inte hoppas och är rädd för att tempen ska sjunka vid BIM:( skriver examensarbete men är så sjukt ofokuserad med dessa tankar i huvudet jämt. Någon annan som inte kan sluta tänka på det hur mycket man än försöker?

• Bean95

Juste! NC rekommenderar att jag ska testa den 28/2 samt 1/3 Men ska försöka vänta till den 4/3 ifall tant röd bara är sen. Har oregelbunden mens sen mf i oktober.

• Bean95

Behöver skriva av mig. Känner mig så nere idag. Tror att min temp är påväg ned = mens. Har konstant "mensvärk" och är väldigt gasig så tror att tant röd kommer i helgen tyvärr. Det är jobbigt att behöva få denna besvikelsekänsla varje månad då man mer än något annat vill ha en liten i magen. Kliar i fingrarna av att inte ta ett gravtest men vill vänta till efter BIM för att inte bli alltför besviken av negativa test. Men försöker tänka positivt och att det kommer bli något någon dag. Återstår och se till helgen och till veckan om mensen kommer eller inte. Bifogar min tempkurva från NC för den som är intresserad! (Om det fungerar)

Svar på tråden BIM Februari