• Lillefiddelin

BIM Februari

Hoppar in här, missade Jan tråden!

ÄL +3 här, fått till de varje dag sedan mensen slut och tycker det är helt galet att vi haft tid att ligga varje dag. Hoppas på det ger resultat!

Försök nr.5 och har bara ETT (!) graviditetstest hemma nu. Och ska verkligen fööööörsöka att hålla mig till BIM 7/2 . Men måste erkänna att jag var nära att kissa på stickan redan imorse, trots det otroliga ovettiga i den tanken...

Stod även igår en stund vid hälsohyllan på mataffären och fundera på vilka kosttillskott jag kan ge mannen för att öka spermaproduktionen. Lyssnar på gravidpoddar. Kollar på dokumentärer om fertilitet och graviditeter. Blivit bokstavligt talat galen.

• Lillefiddelin
    SofiaS95 skrev 2018-01-26 19:21:42 följande:

Låter nästan precis som mig förutom att jag är på ÄL +4 och jar BIM 4/2. MEN jag är fortfarande fundersam om jag haft Äl då tempen inte stigit så mycket. Min kurva på NC ser nämligen ut så här:

Provat att kombinera NC med äl test och sekret metoden? Då har man ju verkligen tagit alla saker i beredskap ;)

Jag funderade på NC en period men är nog ingen idé för mig, vaknar flera ggr per natt och resultatet ska då tydligen inte bli lika bra vad jag läst och hört.

Nån som har tips på hur man kan förbättra pH-värde i underliv? Tror mitt pH värde är alldeles för surt, spermierna ska ju inte gilla det och jag har brist på äl-sekret. Tror jag bara fått det 1 gång på fem försök.
  • Lillefiddelin

Tog test idag på äl + 7 (BIM -7) trots jag hade lovat mig själv att inte testa förens BIM.. Vafan. Fy mig!

Negativt såklart. Nu måste jag sluta deppa... detta är ju töntigt.

Svar på tråden BIM Februari