BIM Februari
Hoppar in här!
BIM 25/2 (tror jag, har inte haft ägglossning ännu så vet inte säkert)
2:a försöket första barnet
Någon mer med BIM samma datum? :)
Hoppar in här!
BIM 25/2 (tror jag, har inte haft ägglossning ännu så vet inte säkert)
2:a försöket första barnet
Någon mer med BIM samma datum? :)
Någon här som tar SSRI preparat för PMS/PMDS? Jag har funderat på om det skulle påverka ens fertilitet, exempelvis att ett befruktat ägg inte fäster.
Man vill ju göra allt för att optimera processen men är inte så sugen på att hoppa över att ta tabletterna om det är i onödan.
Grattis Nathalie1992 & kna1!
Kul med lite + här i tråden! Ni ger lite hopp :D
Nu har jag haft ÄL så nu klistrar jag in mig här på listan Nu är det bara den LÅÅÅNGA väntan kvar till BIM *pust! Hur tidigt är det lönt att börja testa? Grattis förresten Angelica 123 till ditt + :D då kan det ju funka att testa redan på ÄL + 9 tydligen ;)
BIM lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs, Minioni
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina
5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
7/2 Eal92, Saresj, epoxi
8/2 Filli01
9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda
10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2 maria1992
14/2 Lottch3n, Paka, Elsaida
15/2 Levisen
16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit
17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL
18/2 Jefare1, lillmysan
19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91
20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran
21/2 valere, annaalexandra95
22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977
23/2 Litenoliv92
24/2 Månsilver, Jahaaja
26/2 Mudcakemonster
28/2 EIJ90[/quote]
Grattis alla som plussat! :)
Jag är så sjuuukt otålig på att få börja testa nu, men är bara på ÄL+3 så det får vänta någon vecka till.. hur tidigt är det lönt att testa egentligen?
Hjälp!
Och så var man REDAN skengravid är bara på ÄL+3 eller max ÄL+5, är lite osäker kring datumet,. så jag vet att det är för tidigt för att känna något,.
Med risk för att bli lite väl intim, men idag när vi hade lite mys, så fick jag orgasm, och efter den fick jag sån fruktansvärd molvärk, typ mensvärk och blev illamående och kallsvettig.. höll i sig ca 5 min, sen ingenting.. aldrig varit med om något liknande.. någon som har fått samma någon gång??
Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.
Mensvärk inatt. BIM idag men ingen mens. Och nu när jag gjorde nummer 2 idag (2 ggr) så fick jag en trådig ägglossningsflytning båda gångerna. Alltså ingen mens. Och värken är borta. Brösten är ömma. Vågar inte testa, utan tror att mensen ska komma men bara senare pga progesteronkrämen. Eller så var det där svaga blå strecket ett plus för fem dagar sen?! Fattar nada...
Haha! Har inga fler tester. Så kan inte kolla nåt vilket kanske är tur, haha!
Hur tidigt blir lördag då? BIM-?
Hur går det för er alla?
Kände att jag behöver skriva av mig..
ÄL+8 idag och känner mig extremt ogravid :(
Vet att det är tidigt för att känna något men är extremt känslig
för hormoner, (PMS, p-piller etc) så inbillar mig att jag verkligen borde känna det när jag blir gravid... Hopplöst, känns som att mensen lika gärna kan komma på en gång. Sorry för min negativa sinnesstämning och grattis till alla som plussat hittills
Jag förstår dig verkligen. Är i samma sits. ÄL +8 idag. Känner mig inte gravid alls och är annars väldigt känslig för hormonändringar. Förra månaden kände jag mig väldigt gravid redan från ÄL+2 typ, men då visade det sig att jag inte var gravid så jag inser att hjärnan kan spela in en hel del. Denna månad vågar jag inte känna efter så mycket, så hoppas det beror på det. Men, jag känner mig verkligen inte gravid, och det känns så tråkigt. Kanske är det en försvarsmekanism? Kanske så för dig med? Jag håller tummarna för oss ändå, man vet ju aldrig. Har aldrig varit gravid så svårt att veta hur det ska kännas, har du varit gravid förr? Ge inte upp!!:)
Negativt test idag, ÄL+9..
Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här
beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D
Några fler testberoende här i tråden? ;)
Och där sjönk tempen, så mens imorgon eller övermorgon troligtvis :(
Grattis till alla som plussat och lycka till alla som väntar på BIM
Nu hoppar jag vidare till nästa tråd och hoppas att det tar sig för oss nästa månad istället ;)