• Tussan94

BIM Februari

Hej på er!

Behöver lite tips!

Var hos gyn för en undersökning den 26/1, hon trodde att min ägglossning var på g, den 28-29 fick jag ett hugg i livmodern.. Vi hade sex den helgen o nu väntar jag på mens.. Min mens har inte kommit igång efter min p-spruta så vet inte riktigt hur många dagar efter ÄL den ska komma... Hur länge tycker ni jag ska vänta med att ta gravtest? Jag hat haft typ ilningar/molvärk/stickningar i livmodern den senaste veckan men mensen lyser med sin frånvaro... Tacksam för svar :)

• Tussan94
    Anna29 skrev 2018-02-12 07:44:18 följande:

Ja egentligen så borde du kunna ta ett test nu när det gått två veckor. Det är ju ungefär 2 veckor mellan ÄL och BIM om man har en 28-30 dagars cykel.

Har tänkt så med, får göra ett test imorgon bitti :)

Har inte velat göra för tidigt ifall mensen kommer så kommer jag nog bli lite besviken :P tack för hjälpen :)
  • Tussan94
    Meej skrev 2018-02-12 09:52:40 följande:

Enligt NC är medel för alla användare mellan ÄL och BIM 17 dagar, och det är du ju snart uppe i! Lycka till!

Tack <3
  • Tussan94
    Meej skrev 2018-02-12 09:52:40 följande:

Enligt NC är medel för alla användare mellan ÄL och BIM 17 dagar, och det är du ju snart uppe i! Lycka till!

Tyvärr var det ett väldigt negativt test :( Men men, bara att vänta på mensen.. Hoppas att den dyker upp snart...
  • Tussan94

Kan någon ge mig råd om hur jag ska göra?

Var hos gyn den 26 januari för lite tester.. Hon trodde att min ägglossning var på g, fick hugg i tjejmagen runt den 31/1, haft molvärk sen den 3-4 feb, ingen mens har dykt upp o negativa gravtester... Ska jag bara vänta o se vad som händer eller kontakta Gyn igen? Blir så frustrerad över att mensen inte kommer eller plus på stickan :(

Svar på tråden BIM Februari