• babbi

BIM Februari

Hej allihopa! 
    Har tidigare hängt med i dessa trådar men kände att jag behövde ett uppehåll, blev bara mer och mer stressad... I Januari tyckte jag inte alls att vi fick till det och började genast prata om "nästa" tillfälle, beställde hem nya ägglossningstest, munkpeppar osv för att prova det nu i Februari.

Min mens har alltid varit regelbunden, men nu är jag på BIM+6, gjorde CB digitalt i lördags men negativt.. 
    Gjorde ett test från testlagret imorse och är så himla förvirrad nu! Hjälp mig, är det spökstreck eller positivt? 

• babbi
    LindaAB skrev 2018-02-13 09:58:16 följande:

Hej jag väntar också på min mens! Den är 6 dagar sen.

Men det sjuka är att jag testade med ägglossnings test igår bara för att jag hade inget grav test hemma. Det var två starkts streck.. blev totalt förvirrad och sprang och köpte ett gravtest (sån där enkel sticka i typ papper) och det blev negativt?

Gjorde samma i morse med samma morgonurin. Två streck på äggloasnings stickan och ett på grav stickan??

Är super förvirrad? Jag ska ju ha mens men helst vara gravid?

Har någon någon tanke kring detta???

Då är vi ju på samma dag, min mens är 1 vecka försenad imorgon! 

Jag har som sagt fått negativt på clearblue digitalt, men gjorde testlagret testa tidigt imorse som mäter från 10 mlU/ml hcg, jämfört med clearblue som mäter 25 mlU/ml hcg... 

Ett ägglossningstest kan ju visa starka streck om mensen är på g, men jag tycker du ska köpa test som är mer känsligt :) jag har även kontaktat vårdcentralen så barnmorskan ska ringa upp imorgon, känns ju så skumt när mensen är sen... 

• babbi
    LindaAB skrev 2018-02-13 10:18:28 följande:
    Oj va många inlägg det blev från mig ????!! Är lite ny på det här Hahha!

Ah finns det olika ? Vilket test ska jag köpa ? Åh kliar i kroppen vi testa nu nu nu! Vill så gärna ha ett plus! Har alla gravis symptom.

Vår lilla dotter är 10 månader så minns det som igår hur det var i början med henne och det känns lika ! Därför blir jag så förvirrad ! ????

Åh hoppas du får ett plus snart! ?
    jag rekommenderar inte Clearblue early, alltför många får spökstreck.. men som jag läst mig till ska testlagret fått bra omdömen, men Clerablue digitalt slipper man ju analysera streck ;) 
Svar på tråden BIM Februari