• whisla

BIM Februari

Hej!

Hänger på här, har BIM på söndag 18/2. Är så sugen på att få ett plus.

Grattis alla ni som redan plussat!

• whisla
    Deni81 skrev 2018-02-13 10:11:54 följande:
    Tack vad gullig du är

Det har inte kommit någon mens än, och tempen var hög imorse igen. 0,5 grader högre än igår. Vad kan det bero på vana tempare? Hade 36,7 i söndags, 36,3 igår och idag 36,8. Sov dåligt inatt. Beror det på det? BIM idag.

Har också läst att progesteronkräm kan fördröja mensen om man inte gör ett uppehåll dagen innan BIM. Men för många har den kommit ändå. Det som är mest märkligt är att brösten är ömma fortfarande. Och nu även bröstvårtorna. Och svaga menskramper emellanåt.

Jag vet... avvakta eller testa. Men blir så himla nyfiken på vad som sker i kroppen...
    Tempar du samma tid varje morgon innan du kliver ur sängen? I sådant fall kan det ju vara något spännande på gång. :)
  • whisla
    Deni81 skrev 2018-02-13 11:12:56 följande:
    Japp, samma tid varje morgon. Började strax innan ÄL denna period så jag har ju inte tempat i evigheter. Och första perioden hade jag flunsan. Men nu har jag varit frisk i en vecka. Så det borde väl inte påverka? Att man inte tempat så länge alltså
    Nej verkligen inte, så vi håller helt enkelt tummarna för att tempen håller sig hög! Glad
  • whisla

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.

• whisla
    cassandra92 skrev 2018-02-18 21:47:53 följande:

Nyfiken fråga! Ni som har fått plus i den här tråden, vilken dag i förhållande till BIM plussade ni? :)

Jag plussade igår och har inte testat mig tidigare, men jag var på BIM+1 enligt appen Flo och på BIM enligt Natural Cycles. :D
Svar på tråden BIM Februari