• nufårvise

BIM Februari

Halloj! Jag har bim om nån dag tror jag, har inte koll då vi inte planerat barn. Men fick bara en stark känsla några dagar efter ägglossning och kroppen beter sig lite underligt. Bla har jag haft två dagar med kraftiga menssmärtor, brukar få mens på natten och vaknar och får ont. Men har inatt fått värk direkt jag rört mig, som sammandragningar typ. Mina bröst är hårda och spända och jag är jättevarm. Än så länge inget spår av mens trots att det känns som att den kommer hela tiden. Kissar mycket med. Får se vad som händer inatt. Ska köpa test imorgon.

• nufårvise
    Femblirsex14 skrev 2018-02-11 09:49:43 följande:

Idag såg det ut såhär! Nu ser man ngt va?

Det där tror jag på. Grattis!
  • nufårvise
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-11 19:36:21 följande:

Kom inte ihåg så mycket från förra gången jag blev gravid fast jag trodde det! Letade upp en gamal tråd från 2015 med mitt första inlägg där jag tydligen skrev mina tidiga symptom! De är precis som nu, molvärk ända från ÄL och varje dag framåt och sen skrev jag att jag hade rikliga flytningar ända från ÄL och framåt. (Den gången använde jag ägglossningstest) och rikliga flytningar har jag nu också, mer än normalt! Spännande! Ni som har varit gravida förr... har er kropp reagerat liknande med symptom i de olika graviditeterna?

Jag minns faktiskt inte, men låter ju lovande för dig. Hi hi
  • nufårvise
    Elsaida skrev 2018-02-11 20:58:57 följande:

Någon mer här som typ känner sig sjuk?

Fryser jätte mycket men är varm i kroppen, har en temp på 37.7 men är lixom inte sjuk.

Är trött men ändå pigg i kroppen.

Jag känner igen mig, fryser inte men är varm men inte sjuk. Och precis sådär som du säger, trött men pigg i kroppen.
  • nufårvise
    PowerL skrev 2018-02-11 21:51:22 följande:

Konstig fråga kanske men vilken ställning brukar ni ha nu när ni försöker bli gravida? Och ligger ni kvar en stund efteråt eller reser er direkt?

Hehe.. Låg alltid kvar en stund med rumpan högt ????
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-11 22:03:00 följande:

ÄL+14 idag och har inga symtom alls förutom mensvärk idag så gissar att mensen kommer i natt eller i morgon... testade negativt på ÄL+12 (fick typiska spök på clearblue) men har symtom på att jag skulle vara gravid alls så väntar mest på mensen nu för nya tag..

Någon annan i med BIM nu i dagarna?

Tror jag har bim imorgon. Nu har jag börjat må illa med. tror jag är skengravid... Får väl se inom några dar

Hoppas jag får ser ett fint plus från dig imorgon
  • nufårvise

God morgon! Haft jättemycket värk i magen och speciellt i vänstra ljumsken. Ingen mens än. Har den inte kommit före lunch köper jag ett test då. Hur går det för er andra? Nån som testat?

• nufårvise

[quote=78460600][quote-nick]Myra05 skrev 2018-02-12 11:07:19 följande:[/quote-nick]9

Alla är vi olika men här kommer min resa till ett plus.

Igår ÄL+11 fick jag ett supersvagt plus på gravidkollens teststicka.

Idag på BIM fick jag supersvagt på 2 stickor till och tog då ett digitalt som visade gravid!!

Grattis!!!

Svar på tråden BIM Februari