• Paka

BIM Februari

Hallå alla. Ansluter gärna er. Är på första försöket på första barnet.

BIM lista: 

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi 

8/2 Filli01 

9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93 

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n, Paka 

15/2 Levisen 

16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit

17/2 Nardil, Grynet89 

18/2 Jefare1, lillmysan 

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91 

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti mindran 

21/2 valere, annaalexandra95 

22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 

23/2 Litenoliv92 

27/2 Meej 

28/2 EIJ90
  • Paka
    YaseminL skrev 2018-02-06 18:48:52 följande:

Jag har värk nu och fick en glad fast smiley på CB I lördags/söndags. Vet inte om det är spöksymtom för det känns som att det är för tidigt för att känna symtom men vad vet jag.. försöker bli gravid med första barnet och har aldrig varit gravid tidigare. Men värken känns som en grov mensvärk sen ibland så får jag stickningar i livmodern.. lite obehagligt.

Vet du precis så känner jag också. Det började ÄL+2 (+6 idag) och har inte slutat även om det kommer och går lite. Öm i brösten också imorse. Men vågar inte tro att det ska vara annat än spöksymtom. Brukar ju normalt inte känna efter såhär. Kan liksom inte ha sån tur att det går på första försöket.
  • Paka
    lillmysan skrev 2018-02-06 19:31:52 följande:

Hade också så förra månaden :) mensen kom tyvärr..

Vad knäpp vår kropp är som luras så. Är inställd på samma.
  • Paka
    YaseminL skrev 2018-02-06 19:41:02 följande:

Känner likadant.. vårt första försök med och jag fick LH ökning i lör/söndags och hade senast sex i torsdags pga att min pojkvän är bortrest så vågar inte tro att det tagit så många dagar innan ÄL (trots att jag såklart hoppas!!) MEN får aldrig mensvärk så tidigt och denna värken känns ändå lite annorlunda än en vanlig mensvärk. Hoppas så att det är en bebis som bakas i magen och att det inte är spöksymtom. Blir smått galen på kroppen ibland.

Blev gravid av misstag för ett par år sen, då var det 5 dagar mellan sex och ÄL (använde Natural Cycles så är tämligen säker på dagar.) så varför inte?
  • Paka

Fan. BIM imorrn och spottings idag :(

Har haft typ alla symptom så hade verkligen inte förväntat mig nån mens. Ont i tjejmagen sen ÄL+2 (såpass att jag låg med vetekudde i typ tre dagar i förra veckan), sjukt öm i brösten, yrselanfall, blödande tandkött, hunger, you name it. Mest förvirrad över värken som inte känns nåt vidare, hoppas att det inte är myomen som spökar. Har dock precis kollat dem.

Nya tag.

• Paka
    YaseminL skrev 2018-02-13 15:53:26 följande:
    Tapp inte hoppet!! Vissa får spottings trots graviditet. Håller tummarna för dig. Kram <3
    Tack fina du! Kram <3
Svar på tråden BIM Februari