• Katthund123

BIM Februari

Hej, jag hoppar in här :)

ÄL+6 idag, testade med babyplan ägglosstest (ÄL 24dagar efter senaste mensens första dag) osäker på BIM då senaste mensen varade i 2.5 vecka pga kroppen ?stötte ut? min kopparspiral :D Vet inte om det är mens på g redan eller om det är något Frö som spökar redan.. har till och från ont i bröstvårtorna, mår lite illa vid olika tillfällen, och har en konstig känsla i livmodern (lite som mensvärk men ändå inte haha), trött som bara den och är på kasst humör :(

Har redan testat med tidiga tester (ivrig Hahaha) men de visar helt blankt, men det är ju/väl förtidigt att plussa redan på ÄL+6.. ååh vad tiden går långsamt!!

Grattis till er som plussat!! Och glad alla hjärtas-dag <3

• Katthund123
    PowerL skrev 2018-02-14 16:35:00 följande:

Känns som att det typ brinner i livmodern på mig emellanåt. Och typ drar i äggstockarna. Äl+8 (tror jag). Annars känner jag ingenting. Beställt hem tidiga tester. Tänkte ta ett idag när jag kommer hem. Men det är kanske dumt att ta det på kvällen... och det kanske är för tidigt.

Skilljer bara två dagar på oss (ÄL+6), och jag får negativt när jag testar och jag har testat de tre senaste morgnarna.. men jag hoppas på ett positivt til helgen ev tidigt nästa vecka...

Håller tummarna för dig!!!
  • Katthund123
    hallonnpaj skrev 2018-02-06 08:35:20 följande:

Bim+2 och fortfarande ingen mens. Har haft molande värk som kommit och gått.. dock vet jag inte om jag ser något på testet. Vad tycker ni?

Hur gick det för dig??? :)
  • Katthund123

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n, Paka

15/2 Levisen

16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit

17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL

18/2 Jefare1, lillmysan

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91, maalon

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran , Katthund123

21/2 valere, annaalexandra95

22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977

23/2 Litenoliv92

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

?PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

15/2 Maalon (bim 19/2)

• Katthund123
    Katthund123 skrev 2018-02-15 20:45:45 följande:

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi

8/2 Filli01

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n, Paka

15/2 Levisen

18/2 Jefare1, lillmysan

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran , Katthund123

23/2 Litenoliv92

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

?PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

15/2 Maalon (bim 19/2)

Ojj vad konstigt det blev från min telefon :S .....
  • Katthund123

Bim 20/2 här.. känner mig gravid ena stunden och nästa stund inte. Testar mig varje morgon men har bara fått negativt..

• Katthund123
    cassandra92 skrev 2018-02-15 22:08:38 följande:

Jag är helt ny på det här med att försöka, har bara försökt aktivt sen november. Så en nyfiken fråga, skulle man kunna se redan 5 dagar innan BIM? :)

Vissa kan få svaga plus/plus några dagar innan bim :) en kompis till mig plussade svagt i en hel vecka innan hennes bim :)
  • Katthund123

???? BIM-Lista ????

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi 

8/2 Filli01 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n, Paka 

15/2 Levisen 

18/2 Jefare1, lillmysan, cassandra92

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 

23/2 Litenoliv92 

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

? PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

15/2 Maalon (bim 19/2)

5/2 Gabriela11 ( bim 11/2)

• Katthund123

Förlåt för mitt ?spam?, haha. Jag försökte rätta till listan som blev helt konsog via min telefon innan men det blev inte ett dugg bättre nu.. någon får gärna snygga till den då mitt pedanthuvud inte klarar av sådant stök, haha.. :D

Kände förövrigt stickningar i nedre delen av magen (livmodern?) tidigare idag, men bara för en kort stund, men kan det ha varit ägget som fäst sig??????

• Katthund123
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-16 19:15:22 följande:

Ikväll syns strecket på testet jag tog imorse tydligare! Vet inte om det är att det torkat eller om det är för att det är bättre ljus nu. Hoppas verkligen att det blivit starkare imorgon! :D

Håller tummarna för dig! :D <3

Själv är jag på ÄL+8 och ser iiiinget aaaaalls på tester, hoppas verkligen att det är för att det är förtidigt för att mäta hcg och att de kommer ett plus i nästa vecka... :?( vet till 110% att vi prickade in ägglossningen... *ledsen*
  • Katthund123
    YaseminL skrev 2018-02-17 09:23:26 följande:

Och idag kom spottings och den riktiga mensvärken.. då hoppar jag till mars tråden istället. Lycka till alla som är kvar här!

Måste fråga, vad är spottings???? :(
  • Katthund123
    Jahajaa skrev 2018-02-18 10:40:16 följande:

Negativt test idag, ÄL+9..

Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här

beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D

Några fler testberoende här i tråden? ;)

Kunde varit jag som skrev ditt inlägg haha :?D förutom att jag är på ÄL+10, men fortfarande helt j?vla blankt och jag testar varje dag :(

Håller med dig att det börjar kännas ohälsosamt att hålla på såhär, funderar också på att använda upp mina tester och sen ?skita i allt? :(
  • Katthund123
    Månsilver skrev 2018-02-22 11:08:56 följande:
    Den här cykeln bestämde jag mig för att föra symptom-dagbok så att jag kunde jämföra med eventuella framtida cykler om jag hade samma känningar. Skriver ut den här nedan ifall det kan vara någon som känner samma men inte plussat än! OBS, sorry för långt inlägg!
    Tillägger att jag började äta folsyra, d-vitamin och zink några veckor innan jag blev gravid. Vet inte om det hjälpte men tror knappast det skadade. Jag var också noga med att ta äl-test (använda cbs rosa, med enkel indikator) och tempade med NC. Jag är glad att jag tog äl-test i typ fjorton dagar i rad för just den här månaden var min äl en vecka (!) senare än utsatt.
    Här är mina symptom:
    6/2 Molande på båda sidor
    7/2 Samma
    8/2 Samma, lite illamående över kaffet på morgonen
    9/2 Lite känningar i äggstockarna, yr och mer illamående över kaffet och frukost
    ???? ÄL (positivt äl-test, äl enligt NC)
    10/2 lite svid i äggstockarna
    Äl+1 (postivit äl-test)
    11/2 samma lite molande känsla, lite ont i brösten
    Äl+2 (negativt äl-test)
    12/2 Öm i brösten, bröstvårtorna som ser liksom större ut med. Lite mol i livmodern
    Äl+3
    13/2 Lite ?ont? på höger sida (äggstocken?) sent på em. Lite mol därefter. Bröstvårtorna lite ömma, men mindre än igår.
    Äl+4
    14/2 Illamående-våg på morgonen efter frukost. Kan ha varit magen bara, eller vitaminer. Otäckt. Svårt med kaffet. Mol, lite mer? TRÖTT.
    Äl+5
    15/2
    Dålig i magen. Tycker att bröstvårtorna blivit liksom större, ömmare. Osäker på om de alltid är det efter äl. Lite molsvid i livmodern. Trött, men kan vara pga jobbet.
    Äl+6
    16/2
    Inga utmärkande symptom. Kanske lite mol, men tveksamt. Bröstvårtorna känns inte särskilt ömma längre. Dock trött.
    Äl+7
    17/2
    Får för mig att jag sover hårdare och vaknar fler gånger på morgonen, tidigt. Bröstvårtorna inte ömma idag. Trött. Svid i livmodertrakten, särskilt åt höger. Lite svidvärk i brösten på em/kvällen. Känt mig lite febrig igår och idag em/kväll. Febervarm liksom över bröstkorgen/brösten men var det förra cykeln med så behöver inte betyda något. Fick plötslig stark yrsel i soffan på kvällen, otäckt!
    Äl+8
    18/2
    Tokblankt gravtest. Förstår väl eg att det är för tidigt att testa. Lite känningar i äggstockarna (ilande, svidande). Trött. Drömde SÅ verkligt att jag fick plus på en sticka i natt och berättade för min familj. Sjukt.
    Mkt mensvärk (eller molsvid deluxe) på kvällen och febervarm em/kväll.
    Äl+9
    19/2
    Vaknade med mensvärk som höll i sig hela dagen till och från. Orolig. Tempen fortfarande över medel dock. Mensvärken påtaglig, liksom svidande, ilande? Känns nästan ?kallt?? Hoppas det är livmodern som reagerar på att ägget just fäst! Läser om växtvärk, hoppas det är det.
    Mkt flytningar under dagen.
    Trött em, sov ett par h. Lite illamående när jag vaknade. 
    Äl+10
    20/2
    Morgonen dragande känningar i livmodern, lite stretchiga? Temp fortfarande över normalt. Mkt flytningar idag med. Brukar jag ha det innan mens? Lite ont i nedre delen av ryggen, vänster sida.
    Svagt plus på cb early vid lunch. Törs knappt tro det. 
    Mensvärk/växtvärk em och kvällen. Lite svidande, annan slags värk än vid mens (tror jag).
    Lite febervarm, hettar om kinderna. När jag var ute och gick i -10 svettades jag nästan. Lätt ryggont nere på vänster sida.
    Äl+11
    21/2
    Tog test med testlagrets gravtest som också det var positivt (men svagt)! Gjorde även ett äl-test och fick glad gubbe. Börjar tro detta mer och mer nu. Har lite ont i brösten idag igen, och fortsatt höjd temp. Snorig på morgonen. 
    Varm och frusen om vartannat.
    Rinniga flytningar idag med.
    Fått massa onda finnar på hakan. Värk i livmodern typ hela dagen, också en slags svindlande/hisnande känsla i magen. Typ som när man är nervös!
    Äl+12
    22/2
    Positivt cb digitalt!!! Jag är gravid på riktigt. Bekräftat. Känns helt overkligt (men kul!) och skitläskigt (men kul!). Mådde lite illa på morgonen, fortfarande varm.  
    Åååh, nu gav du mig hoppet tillbaka :))) Är på ÄL+14 men vet inte riktigt när mensen ska komma men jag visar helt blankt på babyplans stickor (dom vanliga) men har ingen mens i sikte heller :( .. Känner dock igen mig i nästan allt du skriver. Molvärk, dålig i magen, ont i brösten, större bröstvårtor, varm som attans i ansiktet, finnar osv :)
  • Katthund123

Grattis till er som plussat!! <3

Själv var jag och köpte ett CB Early ikväll, och samtidigt som jag gjorde det så fick jag brun-röda flytningar = mensen på ingång..... hoppar över till BIM mars-tråden.. tack o hej :(

Svar på tråden BIM Februari