• Femblirsex14

Testen överst är ifrån igår EM. Då syntes absolut inget.

Test nedanför är ifrån imorse. Här ser jag en svag skugga! Väldigt svagt men ändå där
  • Femblirsex14
    lillmysan skrev 2018-02-10 09:45:47 följande:

Jag ser också..:D

Åh gör du? Min man ser inte. Rädd att bli besviken då vi haft både mf och ma . Senare ma i nov
  • Femblirsex14
    Lucifer91 skrev 2018-02-11 14:13:42 följande:

Jag ser absolut något! Grattis :D hur långt efter ÄL är du? :)

Bim -2. La upp ett igår som det syntes svagt på. Så har ökat idag och känner mig gravid sedan några dagar tillbaka
  • Femblirsex14
    nufårvise skrev 2018-02-12 18:38:43 följande:

Så här såg mitt lunchtest ut. Äl+9 och bara hållit mig en timma. Mår fortfarande illa till och från, brösten ömma och spända och förhöjd temperatur. Ingen mens. Trodde jag skulle fått mina test på posten. Men inte. Får se om jag får mens inatt... Eller plus imorgon. Eller mer väntan :)

Tycker mig ana en väldigt svag skugga. Är ju väldigt tidigt än!
  • Femblirsex14
    nufårvise skrev 2018-02-12 19:55:30 följande:

Har tokredigerat här. Är nog bara en skugga av plasten, men är ju såååå spännande med streck.

Där ser jag tyvärr inget. Vänta två dagar o testa igen!
  • Femblirsex14
    Glädje skrev 2018-02-12 22:09:49 följande:

Såhär fast upp och ner och utzoomad..

Där ser jag ngt svagt!
  • Femblirsex14
    nufårvise skrev 2018-02-13 20:06:40 följande:

Kunde inte låta bli utan tog ett test igen. Fick springa och lägga mig med ungarna så testet låg ca 30 min innan fotot. Visst finns nåt där? Efter tiden och väldigt svagt...vet inte när det "dök upp".

Tycker att jag ser ngt svagt
  • Femblirsex14
    Gabriela11 skrev 2018-02-13 20:55:05 följande:

Hej!!

Ni som plussade..hur mår ni och vilka symtom har ni? Jag plussade förra veckan och har huvudvärk, ömna bröst( ont också , men det har jag sen i förrgår typ ) , lätt mensvärk . Är bara nyfiken hur det ser ut för er! :)

Grattis till alla som plussade.

Och till dom som fick mensen säger jag så här : ge inte upp! Det kommer säkert!!

Ta hand om er! <3

Hade troligtvis bim idag och mått så dåligt hela dagen. Illamående, huvudverk, yrsel, trött som ett trött barn, humörsvängningar utan dess like! Kan dock leva med dessa symptom bara det går vägen denna gång!
  • Femblirsex14
    Glädje skrev 2018-02-14 18:14:55 följande:

Fick ett negativt på clearblue digital i morse på BIM (ev BIM +1) Fick nu detta på RFSU's vanliga (från 25miu/hcg) med eftermiddagsurin.

Vågar man hoppas??!

Ser ju positivt ut! Men mystiskt att det andra visade neg!
  • Femblirsex14
    Glädje skrev 2018-02-16 17:11:34 följande:

Hej allihopa! Vill bara dela med mig av mina test ifall fler får svaga plus o undrar :)

På BIM-2 fick jag nåt suuuuper svagt på ett test från apotekets egna. Det var från 25miu men jag såg nåt såå svagt!

På BIM köpte jag ett Lloyds testa tidigt (10miu)och fick ett svagt plus på eftermiddagen,

på BIM+1 kände jag mig säker nog och tog ett clearblue digitalt på morgonen MEN fick "Inte gravid" fy så hemskt å jag blev helt förvirrad. :/

MEN på eftermiddagen samma dag fick jag positivt på RFSU och dagen efter på BIM+2 positivt igen! Och idag på BIM+3 fick jag ett fint plus på clearblue!

Vågar nästan anse mig gravid nu :P

Längst ner är Lloyds 10miu/hcg sen RFSU o clearblue

Grattis nu är det ju säkert! Har följt dig och känner med dig!
Svar på tråden BIM Februari