• PowerL

BIM Februari

Hej!

Jag skrev i BIM mars- tråden då jag slutade med minipiller 28/1 och inte förväntade mig äl förrän sent i februari då jag brukar ha långa cyklar. Men 5 och 6 feb fick jag äl-värk och äl-flytningar. Men ingen stegring på äl-tester. Vi låg på ändå för säkerhets skull. Idag den 7:e har jag ingen värk längre och inga äl-flytningar. Tror ni man kan ha äl utan att äl-tester visar det? Det är graviditetskollens stickor...

I så fall blir min BIM 20/2...

• PowerL
    Lottch3n skrev 2018-02-07 20:28:45 följande:

Jag fick aldrig stegring eller positivt på äl-test från graviditetskollen med dottern och testade dom första månaden med syskonförsök ändå, ingen stegring då heller så bytte märke. Så jag tror absolut att du kan ha haft äl ändå :)

Okej

Funkade märket du bytte till? Och vilket var det i så fall?
  • PowerL
    Lottch3n skrev 2018-02-07 21:21:49 följande:

Jag köpte mina ifrån dinatester.se och dom funkade mycket bättre :) Fick positivt den dagen jag trodde jag skulle få det ;)

Okej var det stickorna?
  • PowerL
    Lottch3n skrev 2018-02-08 09:37:35 följande:

Ja precis :) Billiga, snabb frakt och funkade superbra :)

Köper hem dom då. Tack för tipset
  • PowerL
    Hanna Montana skrev 2018-02-08 17:58:18 följande:

Plussade äntligen i går efter lång längtan och lite hjälp på traven med äl-stimulering.

Behövde inte ens en ficklampa för avläsa resultatet ????

Grattis!!!
  • PowerL
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Tack ni som tittade på mina bilder igår för ÄL+9!

Tog ett digitalt imorse, såå lycklig !!

Det var ett äkta plus och inga spökstreck <3

Nu har jag plussat på CD23 med både detta lilla frö och med sonen.

Grattis!!!
  • PowerL

Äl+3 och fick en rosa flytning idag. Sen inget mer. Nidblödning så tidigt? Är det möjligt?

• PowerL
    valere skrev 2018-02-09 20:36:11 följande:

Läste idag att man tydligen ska kunna få någon liten blödning i samband med ÄL också... 

• PowerL

[quote=78452288][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-09 20:38:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Har inte äl nu. Rätt säker på att den var i tisdags

• PowerL

Konstig fråga kanske men vilken ställning brukar ni ha nu när ni försöker bli gravida? Och ligger ni kvar en stund efteråt eller reser er direkt?

• PowerL

Konstig fråga kanske men vilken ställning brukar ni ha nu när ni försöker bli gravida? Och ligger ni kvar en stund efteråt eller reser er direkt?

• PowerL

Haha då är jag inte ensam om att ligga i sängen med en kudde under rumpan efter sex

• PowerL

Känns som att det typ brinner i livmodern på mig emellanåt. Och typ drar i äggstockarna. Äl+8 (tror jag). Annars känner jag ingenting. Beställt hem tidiga tester. Tänkte ta ett idag när jag kommer hem. Men det är kanske dumt att ta det på kvällen... och det kanske är för tidigt.

• PowerL

Oj jag har varit helt ute och cyklat. Fick nääääästan positivt på ältest idag. Negativt gravtestet. Så antar att jag snart har äl och bim blir då i mars. Hoppar över i marstråden. Lycka till alla

Svar på tråden BIM Februari