BIM Februari
Hej hörrni :)
Hoppar gärna in här, har så mycket bra minnen från bim-trådarna förra gången. Har en son sen innan som blir 2 år i mars.
Fick megapositivt utslag på äl-sticka idag, och appen räknar ut bim till 22/2 :)
Hej hörrni :)
Hoppar gärna in här, har så mycket bra minnen från bim-trådarna förra gången. Har en son sen innan som blir 2 år i mars.
Fick megapositivt utslag på äl-sticka idag, och appen räknar ut bim till 22/2 :)
Hmm, det här med ägglossningsblödningar.. Jag har haft det förr så är inte det att fenomenet är nytt för mig, men jag blir lite fundersam eftersom jag blödde idag.
Jag har använt äl-tester flitigt och ser klart och tydligt att min äl var i måndags, ett otroligt starkt utslag på stickan, solklar topp på "pyramiden" när jag lägger alla stickor ihop. Jag hade också riktigt ont under måndagen så alla tecken (inkl. flytningar) tyder på att äl var då.
Idag hade jag första dagen med negativt utslag på äl-stickan efter att stegringen ägde rum. Även flytningarna och tappen indikerar på att min fertila period är över.
Men När jag kom hem från jobbet idag så var den en liten fläck med klart, färskt blod på pappret och flytningarna under kvällen har varit rosa (helt rosa, inte blodblandade) Det är ju aaaaaallt för tidigt för att vara en nidblödning, så är väldigt införstådd med att det inte är det.
Men borde inte en äl-blödning vara i samband med själva äl-dagen och inte när allt är över?
Plus för mig ikväll, på BIM-4, precis som när jag var gravid förra gången :) Hoppas allt kommer gå vägen och ett litet syskon kommer till oss i oktober. Lycka till till er som fortfarande väntar på bim!