BIM Februari
Jag hoppar in här! Beräknad äl på onsdag och fick ett nästan positivt ältest nu i eftermiddag :) Min förra cykel var på 87 dagar så jag är jättelättad över att kroppen verkar ha kommit igång igen!
Jag hoppar in här! Beräknad äl på onsdag och fick ett nästan positivt ältest nu i eftermiddag :) Min förra cykel var på 87 dagar så jag är jättelättad över att kroppen verkar ha kommit igång igen!
Hej, får man hoppa in här? :) Fick positivt utslag på ÄL-sticka idag och räknar med BIM den 21 februari, så nu börjar den där jobbiga väntan... Fler här inne som har BIM mot slutet av månaden?
Vad är rosenrot? Och munkpeppar såg jag att ni skrivit om? Jag äter folsyra sen ett par veckor tillbaka, men inget annat för att påverka fertilitet :)
Usch, vad besviken jag blev nu. Hade en jättegullig stegring under dagen igår och var helt säker på att jag skulle få ett positivt test nu på morgonen men det var väldigt mycket svagare än igår kväll.. Tror ni att det kan ha hunnit minska redan eller borde jag ha fått ett positivt idag? Hur länge brukar man få positivt på ältest?
Usch, vad besviken jag blev nu. Hade en jättegullig stegring under dagen igår och var helt säker på att jag skulle få ett positivt test nu på morgonen men det var väldigt mycket svagare än igår kväll.. Tror ni att det kan ha hunnit minska redan eller borde jag ha fått ett positivt idag? Hur länge brukar man få positivt på ältest?
Jag skulle säga att det har skett en stegring som du har missat med några timmar...vissa får inte ens utslag på ÄL-tester utan kompletterar då med temp för att bekräfta att ÄL har skett!!
Är det någon som ser nått?
Nu börjar den långa väntan.. Positivt ältest i tisdags kväll så jag borde alltså ha haft ägglossning någon gång under det senaste dygnet. Fy tusan vad jobbigt det här är!
Är ungefär samma här. Fick positivt ÄL-test lördag kväll och söndag. Räknar att ÄL inträffade på måndag. Hade sex fre-tis så vi har iaf gjort vad vi kunnat. ;) men väntan till BIM den 19e känns som en hel evighet!!! Vilket försök är ni på? :)
Så spännande! Har ni några barn sen tidigare? Detta är femte försöket för oss. Fjärde försöket med ÄL-tester. Fick tidiga mf i december och januari, så vi vet ju att jag inte har några problem att bli gravid åtminstone. Använder du dig av någon app för att hålla koll på cykeln? :)