BIM Februari
Hänger lite här och har läst några sidor bakåt i er tråd! Har ingen aning om nått kan jag börja med att säga. Ammar fortfarande och har nog pga det oregelbunden mens (+- en vecka). Hade mens 25 dec och 25 januari dock så det börjar kanske reda ut sig! Vet inte alls när jag hade ägglossning, hade "molvärk" från den 7 och fortfarande ganska mycket under dagarna och rejäla hugg på höger sida vid äggledarna den 8:e. Har inte kollat hur mina flytningar har varit bortsett från att de har varit ganska mycket av dem men vet inte vilken sort. Men så har jag kollat i två dagar nu (10 o 11 feb) och nu har jag ägglossningsflytningar, idag fick jag en tråd på 4 cm mellan fingrarna. Kanske är jag helt fel ute och har ägglossning NU. Eller kan man ha sånna flytningar långt efter ägglossning också? Har läst att man kan ha ökade flytningar direkt efter befruktning o framåt, men inte ägglossningsflytningar väl? (Dessutom borde jag ha haft ägglossning under helgen eller i början av veckan om jag får en normal cykel på 31 dagar och inte NU med de här flytningarna) nån med erfarenhet?? Minns att jag hade mycket flytningar med min första graviditet redan från början men kommer inte ihåg vilken sorts.. :/