• Lisan101

BIM Februari

Charlizee skrev 2018-02-17 08:01:45 följande:

Jag är också på ÄL+5 men har redan börjat få molvärk, så blev väl inget denna gång heller Har du några symptom?

Hej! Vi verkar vara på samma dag ÄL +5.

Jag läser men skriver sällan. Vårt andra försök och första var jag skengravid deluxe. Hade alla symptom utan att vara gravid. Hade kraftig mensvärk från ÄL den månaden. Nu har jag svag molväk, knappt det. Inga andra symptom än. Vi kan väl följas de närmsta dagarna?
  • Lisan101
    Lisan101 skrev 2018-02-17 13:33:47 följande:

Hej! Vi verkar vara på samma dag ÄL +5.

Jag läser men skriver sällan. Vårt andra försök och första var jag skengravid deluxe. Hade alla symptom utan att vara gravid. Hade kraftig mensvärk från ÄL den månaden. Nu har jag svag molväk, knappt det. Inga andra symptom än. Vi kan väl följas de närmsta dagarna?

Jag har BIM först den 27/2. Lååång cykel. ????????
  • Lisan101
    Charlizee skrev 2018-02-17 17:16:54 följande:

Vad roligt!! Jag vet inte vad som for i mig men tog ett test för en stund sen som såklart var blankare än blankast, såklart blev jag deppig nu efter. Är ju tidigt så får hoppas det är nåt ändå. Tempar du? Jag tempar så hoppas min kurva vill hålla sig hög nu!!

Ja det är tidigt att testa. Testade som en galning förra månaden så jag tänkte vara mer sparsam denna gången. Detta blir isåfall mitt tredje barn, men de är ganska stora nu så känslan är lite som första gången.

Jag har passerat 35.

Jag tempar också och hoppas att kurvan stannar högt.
Svar på tråden BIM Februari