• joannac

BIM Februari

Emilix skrev 2018-02-16 11:51:00 följande:

Svart på vitt :')

Om allt går som det ska blir det en bebis i slutet av Oktober <3

åh stort grattis! :')
  • joannac
    Emilix skrev 2018-02-16 12:09:14 följande:
    Tack <3 Känns helt overkligt, slutade med p-piller sommaren 2014 och det har inte hänt nått alls sen dess. Så det här känns helt sjukt :')
    gud vilken sjuk känsla efter att ha försökt så länge! hur reagerade din partner? måste vart ett fint ögonblick!<3
  • joannac
    whisla skrev 2018-02-18 12:16:01 följande:

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.

åh! stort grattis till er!
  • joannac
    Emilix skrev 2018-02-16 14:59:34 följande:
    Ja det va häftigt, jag va så skakig efteråt Haha.

Han blev jätteglad, jag hade slagit in stickan i ett paket med en liten bebismössa överst. Så låg stickan under lite papper under mössan.

Han blev glad för mössan och tyckte den va fin, men fattade inte direkt att jag är gravid. Han trodde jag hade tyckt den va gullig och köpt den tills när vi förhoppningsvis skulle få barn nån gång i framtiden. Sen lyfte han på papperet och blev helt stum haha. Men det va jättefint och jag började skratta och gråta samtidigt :')

I kväll ska vi berätta för hans dotter som är 15 och för min lillasyster.

Ska lägga en bulle i ugnen och be dom att kolla i ugnen :)

Dom kommer bli så chockade och glada :)
    åh va fint! har också planer på att köpa en liten body när man väl plussar tillsammans med stickan, kanske ska filma honom med. Vi har sagt att vi ska göra det med de närmsta i familjen (har en känsla av att min mamma och syster kommer lipa ögonen ur sig, haha) så hade vart kul att få hans reaktion på film också ;) 

lycka till med allt, se fram emot att se fortsättningen.
    Kram!
  • joannac
    Plantlady skrev 2018-02-21 10:56:34 följande:

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

va kul! stort grattis! :)
Svar på tråden BIM Februari