• kna1

BIM Februari

Lottch3n skrev 2018-01-28 10:37:13 följande:

Detta äl-test är inte positivt va? :/

Inte riktigt än men lär bli positivt inom någon dag bara, ibland sker stegringen fort. Jag har haft negativt äl test på morgonen och positivt på kvällen så testa oftare när du fått sådär starkt. Jag skulle börja förföra mannen om jag var du ;D
  • kna1
    Lottch3n skrev 2018-01-28 18:52:58 följande:

Tog ett nu, ytterligare 4h senare. Är det positivt??

Japp! Kör bara kör! ;D
  • kna1

Jag väntar in Bim 9-10 feb.. fortfarande så långt kvar :( Jag käkade munkpeppar denna månad och kände av äl supertydligt, de va häftigt! Fick även lite kortare cykel vilket är bra då jag har runt 35-38 dagar. Nu hoppas vi på fler positiva saker.. som ett plus! ;D

• kna1
    lillmysan skrev 2018-02-04 07:31:43 följande:

Ser utan tvekan ett tydligt streck!!

Kul att nån annan ser! Vågar inte riktigt tro på det än dock :O får ta digital om några dagar! :D tack!
  • kna1
    filli01 skrev 2018-02-04 07:43:27 följande:

Jag ser det också kna1! :) grattis!

Jag har inga symptom alls på att vara gravid. Endast en fruktansvärd värk i nedre ryggen och i höfterna.

Kan ju lika gärna vara mensen som är på g, fastän jag aldrig brukar få sån här värk innan.

Tack! :D

Men de e klart du kan va gravid ändå! Vilken dag är du på? Dem enda symtomen jag har haft är lite brännande känsla i nedre delen av magen, inte alls som mensvärk utan att det bränner till ibland lixom. Sen så är det typ bara brösten som är lite små ömma, inte alls så mkt. :)
  • kna1
    filli01 skrev 2018-02-04 08:02:58 följande:

Jag är på BIM -3

Jag har verkligen noll ont i brösten. Fast när jag tänker efter så brukar jag ha fler "symptom" innan mens än vad jag har nu. Är väl bara att vänta och se. :)

Ja det är ju de, väntan som är så irriterande jobbig också! Jag håller tummarna för dig!
  • kna1
    Anonym (Äntligen syskondags) skrev 2018-02-04 10:03:26 följande:

Jag ser ett tydligt men ganska svagt streck, så jag tror absolut att du är gravid denna månad. Har ni försökt läng?

Hoppas på att det bara blir starkare! Funderar på när man kan ta digitalt? De kanske är för lågt hcg för att digitalt ska känna av nu?

Ne inte så länge, slutade med p piller i september, och har väl hunnit med två försök där vi faktiskt prickat in äl :)
  • kna1
    Jahajaa skrev 2018-02-04 12:33:21 följande:

Grattis Nathalie1992 & kna1! 

Kul med lite + här i tråden! Ni ger lite hopp :D

Tack! Hoppas det blir ännu fler plus här! :D
  • kna1

[quote=78485360][quote-nick]Plantlady skrev 2018-02-20 05:46:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser! :D

Svar på tråden BIM Februari