• Charlizee

BIM Februari

Hej allesammans! Hoppas in här, är även med i syskontråden

Vi försöker på en trea, har försökt alldeles för länge utan något plus... jag har ÄL mellan 12-14 feb (apparna säger olika) och BIM ca 28 feb.

Ha en toppen lördag <3

• Charlizee

Positivt ÄL test igår, myst lördag, söndag och förhoppningsvis ikväll... hoppas hoppas!! Någon mer med ÄL i dagarna och BIM i slutet av februari? <3

• Charlizee
    citrongräs skrev 2018-02-16 20:22:47 följande:

Jag bruka räkna mensens fösta dag när den kommer igång ordentligt. Å andra sidan har jag nästan jämt spottings nån dag innan...

Idag är jag på ÄL+4 eller 5. Denna väntan alltsååå....!!

Jag är också på ÄL+5 men har redan börjat få molvärk, så blev väl inget denna gång heller Har du några symptom?
  • Charlizee
    Lisan101 skrev 2018-02-17 13:33:47 följande:

Hej! Vi verkar vara på samma dag ÄL +5.

Jag läser men skriver sällan. Vårt andra försök och första var jag skengravid deluxe. Hade alla symptom utan att vara gravid. Hade kraftig mensvärk från ÄL den månaden. Nu har jag svag molväk, knappt det. Inga andra symptom än. Vi kan väl följas de närmsta dagarna?

Vad roligt!! Jag vet inte vad som for i mig men tog ett test för en stund sen som såklart var blankare än blankast, såklart blev jag deppig nu efter. Är ju tidigt så får hoppas det är nåt ändå. Tempar du? Jag tempar så hoppas min kurva vill hålla sig hög nu!!
  • Charlizee

Kan ju verkligen inte hålla fingrarna borta...Testade idag igen...är ju för tidigt för att det ska kunna ge utslag men tycker mig se ett svaaaagt rosa streck. Är säkert fel på testet eller nåt annat men kan någon av er se eller är jag knäpp?

• Charlizee

Strecket ser grått ut på bilderna men är svagt rosa, dock är de ju lite suddiga så gissar på det kanske är nåt fel på testet?

• Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 13:39:37 följande:

Jag ser! :) Grattis!!!

Tack men vågar inte tro på det, vi har försökt så länge att

det känns overkligt. Tog ett till nyss, är ju inte morgonurin heller och jag är på typ ÄL+7!!!
  • Charlizee
    FruBjörk skrev 2018-02-18 13:57:48 följande:

Grattis till er alla som plussat! Så härligt att se! <3

Själv har jag ett bra tag kvar att vänta på BIM den 26/2

Enligt natural Cycles har jag också BIM den 26/2 så vågar inte hoppas på något än!! Är ju galet tidigt att testa...
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 14:17:04 följande:

Så du hade äl förra söndagen? Det hade jag också :) eller fick postivt äl test då. Bim 26:e :) Kanske jag också borde testa.

Japp positivt ÄL test på söndag så gissar ÄL på måndagen? NC satte ut ÄL till på lördagen men det tror jag inte på, har testat sen mensen tog slut så känns inte som den var förra lördagen, då testet inte var positivt förrän på söndag
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 14:45:45 följande:

Då är vi precis på samma :) Jag har bim den 25:e eller 26:e. Har du det också? Wow att du plussade så tidigt! Grattis än en gång!

Vågar inte hoppas för mycket ännu, så rädd att bli besviken... är ju svaga streck och väääldigt tidigt.

Mem såklart vill jag också nästan gråta av glädje...
  • Charlizee
    FruBjörk skrev 2018-02-18 15:59:28 följande:

Jag vågar inte heller testa så tidigt. Men funderar på att testa den 24e.. ska vänta längre om det går hehe

Önskar jag också hade tålamodet att vänta... Hoppas mitt super svaga plus blir lite starkare i veckan!!

Håller tummarna för er!
  • Charlizee
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-19 11:14:19 följande:

Jag har fått väldigt, väldigt svaga plus i 4 dagar (fredag, lördag, söndag och idag) och idag kom vad jag gissar är mensen, alternativt ett tidigt missfall. BIM idag. Så jag hoppar vidare till mars-tråden :)

Tror det kommer vara detsamma för mig...

Men det kan ju vara en sparsam blödning även om du är gravid också så tappa inte hoppet än.
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 00:16:51 följande:

Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)

Precis sådär har mina också sett ut senaste dagarna men känns svagare än det första lite svaaaagt rosa jag fick så vågar inte hoppas alls...

Hoppas det är nåt ändå <3
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 00:16:51 följande:

Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)

Såhär såg mitt test ut igår men jämfört med det dagen innan är det svagare så antar något inte gått vägen

• Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 14:56:24 följande:

Vi får hoppas ännu :) där syns ju nåt i alla fall på bådas.

Ja man vill ju så gärna men idag har det känts tungt... Vågar inte hoppas men ändå hoppas man så mycket att man inte vet hur man ska hantera det. Har haft så många månader av hopp och sedan mens att jag räknar med mensen ska komma varje månad Känns så sorgligt på något sätt att man slutat tro det ska gå att plussa...
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 18:48:11 följande:

Idag är jag på äl+9 och har haft otroligt ont i en supersvullen mage. Känns som om jag skulle ha ätit en ballong. Och så ilar det i mina tänder och det brukar det aldrig göra annars? Finns det nån som hört att det kunde vara ett tecken eller borde jag åka till tandläkaren? Hahha :)

Funderar ännu på testet jag delade med mig tidigare. Är jag helt töntig om jag tolkar det som något som ger mig lite hopp?

Kram på er alla! Hoppas vi ALLA plussar :)

Hur går det för dig? Testat något mer? <3
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-21 09:24:45 följande:

Ännu svullen mage och ?pruttig? :) har inte vågat testa alls. Är ju ännu bara på bim -4. Hoppas!

Hur går det för dej? <3

Jag har inte heller vågat testa men kanske imorgon men känns som det inte blev något... men man kan ju alltid hoppas
  • Charlizee
    Hjärterus skrev 2018-02-22 19:21:22 följande:

Ser man plus ? Eller är de spökstreck ?

Jag ser utan att anstränga mig!!
Svar på tråden BIM Februari