BIM Februari
Hoppar på tåget här!
Hade BIM igår men det kom som ett brev på posten idag på jobbet. Finns det möjlighet att det är en nidblödning? Eller ska man satsa på februari? Blev så oerhört besviken..
Hoppar på tåget här!
Hade BIM igår men det kom som ett brev på posten idag på jobbet. Finns det möjlighet att det är en nidblödning? Eller ska man satsa på februari? Blev så oerhört besviken..
BIM 22/2 här så ÄL borde vara 9-10/2
BIM idag vågade på mig ett test imorse
Stort grattis!!
Plussade idag! Var ju tvungen att köpa digitalt för att kunna tro på det. Min sambo är dock fortfarande i chock:D
Tack snälla för alla Grattis!! Och grattis till de andra som har plussat! Vill bara tillägga att jag slutade tänka på graviditet och tog folsyra sen sa det poff!
Tydliga symtom är mest ömma bröst och att jag är så fruktansvärt trött och känner mig typ sjuk har haft konstant huvudvärk och känt mig febrig i 4 dagar och illamående efter jag har ätit. Men jag tror att det hjälpte mycket att försöka att inte tänka så mycket på Det, svårt som attans men det verka funka! ;)
Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!