• sycamore

BIM Februari

Hoppar in här ?? Har BIM nån gång 19-22 feb. Cykeln är mellan 23-26 dagar så är osäker. Brukar va kortare varannan månad ????

Iaf så hade jag en blödning igår morse och fick typ panik för att mensen skulle va tidig men sen har det inte kommit mer. Har dock molvärk i magen. Nåt mer onormalt är att mina bröst ännu inte är varken ömma eller svullna. Det kanske kommer snart om cykeln är 26 dagar men hoppas ju på att det är grav.tecken ????

• sycamore

Hade alltså ÄL runt 8/2-9/2, enligt hur flytningar såg ut. Neg ÄL-test dock. Hade sen en liten blödning på morgonen 15/2 och sen inget mer. Har förmodligen bim på torsdag 26/2. Brukar ha en cykel på 23-26 dagar. Inga pms symtom som jag brukar ha, som ömma bröst eller finnar på halsen. Fick en lite blödning imorse igen. Tog ett gravtest nyss som var neg. Är ju för tidigt och mitt på dagen så är inte förvånad. Men vad tror ni? Hur ska jag tolka mina symtom och icke-symptom?

• sycamore
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-20 17:33:25 följande:

Låter som du kanske fick en nidblödning, brukar väl inträffa en vecka efter ÄL. Vänta och testa efter BIM och förhoppningvis kommer det inte mer blod.

Jag hoppas ju på att det var en nidblödning och att jag får ett plus senare i veckan, men kan ju inte låta bli att oroa mig att det ska va nåt annat också. Men kan väl lika gärna va psyket som påverkar kroppen
  • sycamore

Börjar tro att mensen kanske kommer imorgon ändå. Har mer molvärk i magen samt att brösten ömmar idag. Men har ändå lite hopp kvar ????

• sycamore

Inväntar fortfarande mens men. Hade så ont i mensmagen igår kväll och tyckte det kom lite blod på pappret imorse men antingen så inbillar jag mig eller så är det segstartat. Alternativt gravid men vågar inte hoppas för mycket ????

• sycamore

Tog ett test nu på morgonen och det visade blankt neg. Har lite brunröda flytningar men ingen mens. Min mens har aldrig uteblivit helt förut. Jag hatar dessa dagar när man bara vill ge upp att försöka bli gravid. Det känns så hopplöst. Har bara försökt i 7 månader men det känns ändå omöjligt :(

• sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 07:13:20 följande:

Vi testade också för en stund sen. Negativt. Samt brunröda flytningar och även i kisset...BIM på tisdag så är ju tidigt men känns som att det inte blir något den här gången heller :(

Det är så fruktansvärt jobbigt! Jag har bim idag verkar det som. Trodde det var idag. Mannen sa att det är väl bara att fortsätta försöka och att det är en tid för allt. Så känns väl lite bättre nu.
  • sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 16:15:53 följande:

Så jobbigt! Man vet liksom ingenting under dom här dagarna, som att man har mensvärk men inte vet om det beror på att mensen är på ingång eller om det värker för något annat. Och brunröda flytningar gör det inte roligare..

Väntar fortfarande på mensen. Trodde bim var igår, sen idag.. nu vet jag inte. Har väntat i flera dagar men kommer bara lite bruna flytningar på morgonen. Sen blankt test imorse. Vad händer liksom?
  • sycamore
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 19:31:05 följande:

Fick brunröd flytning igår och imorse var det som sagt lite mer blod som kom med kisset och när jag torkade mig. Har kommit lite mer efteråt men inte som vanlig mens. Och BIM på tisdag så förstår inte vad det är eller varför det kommer. Har alltid haft regelbunden mens som kommer som mest en dag tidigare eller senare.

Mensen började idag och det med besked. Två dagar sen, blodbad och världens mensvärk :/
Svar på tråden BIM Februari